- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem - ping.
Temat przeniesiony z O społeczności do odpowiedniego działu - moderator Bartłomiej
Witam,mój problem wygląda tak.Chce zapytać się o coś supporta orange na Chacie wpisuje dane wybieram rodzaj problemu.Wyskakuje mi komunikat Sprawdzamy poprawność działania Twoich usług, poczekaj chwilę.
Po czym pisze Rozmowa Zakończona
Przepraszamy, występuje niedostępność usług automatycznych.
Czy jest jakaś opcja porozumienia się z Orangem przez chat ? W sprawie Internetu (ping)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem - ping.
No to tak zapytam.Można sprawdzić z czyjej strony wina jest ? Bo mam tak że 2 tygodnie temu miałem 30 stałego pingu.Teraz podskoczył do 45 nie spada poniżej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem - ping.
Ostatnio na GOG-u pojawiło się oryginalne Diablo w sprzedaży. Zakupiłem, odpalam battle.net by znów poczuć tę klasykę i wrócić do starych czasów - niestety - nie z tym internetem. Bez znaczenia czy ipv4 czy v6. Odblokowanie portu w modemie nic nie pomaga.
Cóż, może po prostu trzeba zgodzić się z blizzardem i wiadomością ''your connection is very poor'' i problemem jest zbyt wysoki ping 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem - ping.
Znajomy podesłał to co wyżej. Ma innego operatora. Zrobił przekierowanie portu i działa.
@miner124557, próbowałeś na innym urządzeniu się połączyć i przetestować? Wyłączyłeś router i uruchomiłeś ponownie? Reset do ustawień fabrycznych wykonałeś?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem - ping.
@Wojciech Też przekierowałem port i nie działa. Trudno.. ze znajomym może pogram przez tcp/ip.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem - ping.
@Wojciechnapisał(-a)Znajomy podesłał to co wyżej. Ma innego operatora. Zrobił przekierowanie portu i działa.
@miner124557, próbowałeś na innym urządzeniu się połączyć i przetestować? Wyłączyłeś router i uruchomiłeś ponownie? Reset do ustawień fabrycznych wykonałeś?
Ma innego operatora i inny router. Na tym chińczyku od Orange nie da się przekierować portów. Klienci zmieniają routery z tych FB'ów i nagle zaczyna działać.. Polecam się zastanowić w firmie nad tym 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem - ping.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem - ping.
To może sprecyzuje. Nie zawsze daje efekt przekierowanie portów. Są problemy z ograniczonym NAT'em. Zmiana routera i magicznie wszystko otwarte.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem - ping.
@-brtk- Próbowałem 6112 UDP przekierować na swój komputer i nic. Mam funboxa 3.0.
Albo po prostu zbyt wysoki ping. Po tym co widziałem w Orange, to nie zdziwiłbym się. W USA w 1997 roku na dial-up mieli lepsze pingi niż ja dzisiaj na światłowodzie, więc nie wiem jaki jest limit.