- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mam od pewnego czasu powtarzający się problem z rozłączaniem internetu gdy tylko wiatr mocno wieje zrywa mi połączenie.
______________
*Doprecyzowałem nazwę tematu - moderator Wojciech.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Lukasmasko85 Opis sytuacji doskonale pasuje do diagnozy :chwilowa przerwa na linii spowodowana poruszaniem się kabli podwieszonych na słupach. Gdzieś nastąpiło ukruszenie się żyły, lub degradacja złącza. W trakcie poruszania się instalacji nie ma styku i dlatego spada synchronizacja.
Tylko interwencja techników i szczegółowy opis w zgłoszeniu na infolinii lub czacie skieruje ich działania na właściwy tor. Ważne, aby wspomnieć w zgłoszeniu o wpływie warunków atmosferycznych na linię i zweryfikowaniu ilości rozłączeń na dobę. Domagaj się wizyty i diagnozy monterów na miejscu i przeglądu instalacji
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem adsl 20 GB
@Lukasmasko85 wykonaj zgłoszenie na infolinii (czat lub telefon) Kontakt z Orange | Orange Polska , wyślą techników i sprawdzą, prawdopodobnie uszkodzona jest linia napowietrzna.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Lukasmasko85 Opis sytuacji doskonale pasuje do diagnozy :chwilowa przerwa na linii spowodowana poruszaniem się kabli podwieszonych na słupach. Gdzieś nastąpiło ukruszenie się żyły, lub degradacja złącza. W trakcie poruszania się instalacji nie ma styku i dlatego spada synchronizacja.
Tylko interwencja techników i szczegółowy opis w zgłoszeniu na infolinii lub czacie skieruje ich działania na właściwy tor. Ważne, aby wspomnieć w zgłoszeniu o wpływie warunków atmosferycznych na linię i zweryfikowaniu ilości rozłączeń na dobę. Domagaj się wizyty i diagnozy monterów na miejscu i przeglądu instalacji
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem adsl 20 Mb/s - rozłącza gdy wiatr mocno wieje
A jak wygląda technika nawet nie sprawdzi dokładnie kabla na zewnątrz. Tylko pogrzebie coś w domu połączy jakiś tam swój modem. Wygląda mi to na to jakby się nic im nie chciało się robić. Kabel ten n zewnątrz był wymieniany ale jakoś w 2018 roku.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem adsl 20 Mb/s - rozłącza gdy wiatr mocno wieje
@Lukasmasko85 dlatego podczas składania zgłoszenia należy wspomnieć o wpływie warunków atmosferycznych na problemy z łącznością.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem adsl 20 Mb/s - rozłącza gdy wiatr mocno wieje
@Lukasmasko85 To nie ma znaczenia. Jeśli zrywa, to technicy muszą znaleźć przyczynę chwilowego braku synchronizacji. Zaznaczam, że to trudne, bo złośliwość rzeczy martwych powoduje to, że jak szukają, wszystko jest ok.
Muszą jednak to zlokalizować, bo już będzie tylko gorzej...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem adsl 20 Mb/s - rozłącza gdy wiatr mocno wieje
Jak wyłączam modem i kabel adsl od linii na 30 minut to łapie połączenie z internetem. Ale jak znowu mocno zawieje to zrywa. To nadal ma zgłosić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem adsl 20 Mb/s - rozłącza gdy wiatr mocno wieje
@Lukasmasko85 To normalne. Synchronizacja się odświeża i mimo problemów może się podnosić. Tak zaocznie to trudno zweryfikować. My podajemy prawdopodobny scenariusz. Na infolinii mają programy diagnostyczne i tam zapytaj o widok łącza z ich poziomu. Sam możesz zerknąć na linię logując się do modemu i weryfikując zakładkę DSL.
Jak się zalogować? Z przeglądarki wpisać adres 192.168.1.1 i loginem będzie admin, a hasłem pierwsze 8 znaków klucza WPA z naklejki pod spodem modemu. Oczywiście jak masz modem od Orange.
W razie czego wyszukaj po nazwie modemu filmiku do logowania na youtube.
W menu będziesz miała zakładkę DSL i jak chcesz możesz wrzucić screena bez danych wrażliwych.
Jaki masz modem?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem adsl 20 Mb/s - rozłącza gdy wiatr mocno wieje
A czy kabel w domu idący modemu do gniazda może mieć wpływ stan jego zużycia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem adsl 20 Mb/s - rozłącza gdy wiatr mocno wieje
@Lukasmasko85 tak, tylko jaki to miałoby związek z wiatrem. polecamy wizytę technika, bo opcji powstawania takich objawów jest kilka. My przytoczyliśmy najbardziej prawdopodobną. Może być kiepski styk w gniazdku, uszkodzona wtyczka tego przewodu do modemu, złącza i ich stan w domu, jakość kabli użytych do instalacji, zamoknięte złącza itd...
Zgłoś, zweryfikuj z menu stan modemu i linii i wymagaj wizyty montera
- « Poprzedni
- Następny »