- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem (Wysoki PING/Pakiety)
Masz tak tylko na TeamSpeaku czy wszędzie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem (Wysoki PING/Pakiety)
Wszędzie mój internet tak jakby się zacina i nie mogę nic zrobić przez 5 minut i tak co godzinę. Gdy oglądam na YouTube, gram w League Of Legends, siedzę na TeamSpeak3 i rozmawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem (Wysoki PING/Pakiety)
Przydałoby się więcej testów podczas problemów niż zrzut z TeamSpeaka, by zobaczyć w której części sieci się one zaczynają.
Pobierz program WinMTR v0.92 i zrób testy w czasie problemu do:
wp.pl
vodafone.de
IP twojego TS3.
I wklej zrzuty ekranu z wyników tutaj w poście.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem (Wysoki PING/Pakiety)
Nie mogłem tylko zrobić z tego "vodafone.de".
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem (Wysoki PING/Pakiety)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem (Wysoki PING/Pakiety)
Napisałem wersje v.92 a sciagnales v0.8..
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem (Wysoki PING/Pakiety)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem (Wysoki PING/Pakiety)
Utrata pakietów jest w twojej sieci lokalnej. Wygląda na to że każdy router ma swoją podsieć, nie jest to zalecana konfiguracja dla zwykłych użytkowników, ponieważ trzeba umieć wszystko dobrze ustawić aby routery współpracowały ze sobą. Sugeruję skonfigurowanie obu routerów tak aby stanowiły jedną podsieć.
Aby połączyć oba routery w jedną sieć, zakładając że livebox ma adres 192.168.1.1, to należy:
1. Na tp-linku zmienić adres routera na 192.168.1.2, maska taka sama jak livebox (prawdopodobnie 255.255.255.0)
2. Na jednym z routerów wyłączyć serwer DHCP (najlepiej wyłączyć na tp-linku)
3. Połączyć port LAN liveboxa z portem LAN tp-linka
4. Jeżeli chcesz aby Wi-Fi obu routerów było widoczne jako jedna sieć, musisz na obu ustawić taką samą nazwę sieci oraz hasło i metodę uwierzytelnienia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem (Wysoki PING/Pakiety)
Okej zrobiłem już 2 punkt, 3 to już od samego początku miałem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem (Wysoki PING/Pakiety)
Dalej to samo, nie wiem istnieje może opcja zmiany adresu IP?