- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem Funbox 6
wpisałem w aplikacji login i hasło, które przesłał mi konsultant z BOK i po 2 minutach oczekiwania wyskoczyło błędny login lub hasło. Wpisałem drugi raz login i hasło i tylko dostałem wiadomość ze dostęp do internetu nie działa poprawnie
tak to wygląda z poziomu komputera, który był bezpośrednio połączony do modemu
i przed chwilą udało mi się zalogować na telefonie na 192.168.1.1 więc jakiś postęp jest, bo wcześniej wyskakiwał mi błąd związany z danymi.
________________
* Scaliłem wpisy – moderator Michał
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem Funbox 6
@MateuszKzI wpisywałeś, czy przeklejałeś? Na rejestracyjnych jak, otwiera Orange.pl?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem Funbox 6
problem już rozwiązany i przyczyna była prosta. Kabel od światłowodu puszczony za szafką był ułamany. Dzięki za pomoc i wszystkie rady.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem Funbox 6
@MateuszKzInapisał(-a)...
Przy wejściu na stronę 192.168.1.1 wyskakuję mi następujący komunikat:
Sprawdź swoje połączenie
Sprawdź połączenie do linii:
- Jeden koniec przewodu światłowodowego powinien być podłączony do gniazda optycznego Funboxa, a drugi do gniazda optycznego w ścianie.
...
Czyli, jak widzisz komunikat był adekwatny, a ty zamiast od razu zrobić to co komunikat sugerował, wpadłeś w panikę. Swoją drogą kto ostatecznie zdiagnozował problem? Nie obyło się bez wizyty technika? Czy obciążyli cię za naprawę?
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »