- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem ADSL, ciągłe rozłączanie
Witam, od 4 dni męczę się z moim internetem który notorycznie się rozłącza.
Internet rozłącza dosłownie co chwilę, niekiedy trwa to 2min, a nawet i 15.
Zdarza się że cały czas rozłącza i połączy na ok. 10/15 sec i w kółko.
Mam niby otrzymać nowy router (Funbox 2.0) lecz wiem że to nic nie zmieni bo niedawno był wymieniany.
Podejrzewam że jest to problem związany z jakąś awarią w centrali u mnie w mieście.
Aktualnie mam 80Mb/s lecz internet nigdy nie był szybszy niż 40Mb/s (wiem że jest to "do" i wszystko zależy od wielu czynników) - zastanawiam się czy po prostu nie lepiej zmniejszyć do tych 40...
Wracając do meritum, w jaki sposób mogę rozwiązać problem z internetem? Z kim się kontaktować by przyniosło to oczekiwany rezultat? Czy mogę prosić o zbadanie sprawy techników których się spodziewam?
Takie awarie miały już miejsce, jak w miarę pamięcią sięgam to rekordowy czas trwania takiej awarii trwał nieco ponad 2 tygodnie.
Aktualnie jest to niesamowicie upierdliwe ponieważ bardzo odbija się to na mojej pracy którą ze względu na panujące warunki odbywam zdalnie.
Zamieszczam poniżej status linii DLS z routera.
Bardzo proszę o pomoc co mogę w takiej sytuacji zrobić. Pozdrawiam gorąco!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem ADSL, ciągłe rozłączanie
@KaMaZzI jaki jest stan kontrolek na routerze? Chodzi mi bardziej o kontrolkę synchronizacji linii.
Jeżeli się świeci na czerwono, to będzie problem najprawdopodobniej między routerem a centralą.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem ADSL, ciągłe rozłączanie
Wszystkie odpowiednie się palą na zielono, w panelu routera jest jedynie podczas rozłączania na czerwono
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem ADSL, ciągłe rozłączanie
@KaMaZzI to może być probkem na linii telefonicznej. Sprawdziłbym jeszcze połączenia między routerem a gniazdkiem abonamentowym u Ciebie w domu.
Czy od gniazdka do routera są jeszcze wpięte inne urządzenia, filtr, rozgałęziacz, telefon, spliter?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem ADSL, ciągłe rozłączanie
Router jest bezpośrednio podłączony, bez splitera ponieważ nie używam telefonu stacjonarnego.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem ADSL, ciągłe rozłączanie
@KaMaZzI wygląda więc na problem z linią kub centralą. Bez zgłoszenia nie rozwiążesz sanemu tego problemu. Synchronizacja linii jak na 80Mbit/s jest dość niska. Trzeba zgłosić tą usterkę, niech na infolinii również sorawdzą Twoją linię telefoniczną.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem ADSL, ciągłe rozłączanie
Czy w takiej sytuacji kierować prośbę do techników czy zwyczajnie na infolinii?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem ADSL, ciągłe rozłączanie
@KaMaZzI jeżeli masz kontakt do techników, to ja bym proponował z nimi się dogadać, ale jako podkładkę warto zgłoszenie zrobić na infolinii.
Jak technicy w porządku, to powinno szybko dać się sprawę załatwić.