- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prośba o sprawdzenie parametrów linii
Witam jestem użytkownikiem Neostrady od dłuższego czasu i nigdy nie miałem problemu z prędkością zawsze była maksymalna. od kilku tygodni zauważyłem że moja Neostrada 10 MB osiąga prędkości maksymalnie 7,5 MB. zdaję sobie sprawę że w umowie jest że to jest dobra prędkość ale mam prośbę o sprawdzenie parametrów linii i routera. Z góry dzięki
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prośba o sprawdzenie parametrów linii
Proponuję ukryć adresy MAC i IP. Próbowałeś restartu rutera? Przy Neo10 i tak nie jest źle...Poza tym nikt tu nie ma dostępu do Twojej usługi. Pozostaje kontakt z BOK... najlepiej załatwić to aplikacji Mój Orange na chacie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prośba o sprawdzenie parametrów linii
@skinp parametry dobre, możesz zgłosić i poprosić o reset portu ADSL. Jak przyjmujący zgłoszenie nie będzie chciał tego zrobić(nie wiem czy w ogóle mogą, czy mają takie możliwości) to poproś o wpisanie w uwagach dla technika.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prośba o sprawdzenie parametrów linii
A czy tu jest tak ustawione?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prośba o sprawdzenie parametrów linii
@Anonim Tutaj jest dobrze, możesz na próbę odznaczyć Bitswap i zobaczyć czy coś to da. Możesz wybrać w ustawieniach routera modulację ? Najlepiej ustaw na ADSL2+ i zobacz co się dzieje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prośba o sprawdzenie parametrów linii
@BORAXnapisał(-a)@Anonim Tutaj jest dobrze, możesz na próbę odznaczyć Bitswap i zobaczyć czy coś to da. Możesz wybrać w ustawieniach routera modulację ? Najlepiej ustaw na ADSL2+ i zobacz co się dzieje.
😄 😄 😄
jaryn się pytał założyciela tematu czy ma tak jak na screenie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prośba o sprawdzenie parametrów linii
Witam i dziękuję wszystkim za odpowiedzi
wykonałem wszystkie przez was polecane czynności zresetowałem router, zmieniłem ustawienia niestety nie przyniosło to skutku. dzisiaj rano internet już spowolnił do 5 mega więc chyba będę interweniował na infolinii Jeszcze raz dzięki
http://www.speedtest.pl/test/195763686
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prośba o sprawdzenie parametrów linii
@skinp Jakie opcje są dostępne po rozwinięciu ADSL Mode ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prośba o sprawdzenie parametrów linii
@skinp wrzuć ADSL2+ i zobacz co się będzie działo...czy błędy przyrastają po kilku godzinach korzystania.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »