- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prędkość sieci
Wie ktoś może czemu nagle mój światłowód ograniczył swoją prędkość do 1mb/s?
Miałem kiedyś podobną sytuację w sieci Play, gdy spóźniałem się z wpłatą albo wykorzystałem limit GB.
Wracając, limitu nie wykorzystałem a wszystko jest opłacone, a numeru na pomoc techniczną nie mogę znaleźć.
Dzwoniłem wcześniej na infolinię ale z Maxem rozmawiałem 30min i dalej mnie nie przekierował.
________
* Temat przeniesiony z Modemy i routery - Bartłomiej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prędkość sieci
Strzelam, że może chodzić albo o awarię albo problem z płatnościami. Na infolinii nie byłeś widocznie wystarczająco asertywny. Sprawdzałeś przez MO czy nic tam niezwykłego nie widać? Tak czy owak zgłoszenie na czacie zrobisz najwcześniej w poniedziałek.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prędkość sieci
@koscian kiedy masz cykl rozliczeniowy i kiedy dokonałeś płatności? Może nie zostało jeszcze zaksięgowane. Nie wykluczone, że może to być również awaria na linii lub problem ze sprzętem. Czy na innych urządzeniach sprawdzałeś?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prędkość sieci
@koscian ta prędkość, to blokada windykacyjna. Spra Dz opłaty jutro rano na czacie lub dziś w apce Mój Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prędkość sieci
@koscianmoże jakaś awaria tak jak pisze @j131 lub jeszcze nie zaksięgowana wpłata tak jak pisze @ketrasaArtur i @agat13. @koscian możesz zgłosić awarie poprzez konto Mój Orange. Przesyłam Instrukcja - jak zgłosić problem z działaniem usług domowych na www.orange.pl
1) Zaloguj się do Mój Orange (Wpisz adres mejlowy i hasło),
2) Wybierz zakładkę Moje sprawy i kliknij Zgłoś problem techniczny,
3) Wybierz usługę której dotyczy problem,
4) Kliknij na Dalej i poczekaj na wykonanie diagnostyki.
5) Wybierz sposób rozwiązania:
- "Chcę zgłosić problem" - aby sprawdzić funkcjonowanie usług i w przypadku ich błędnego działania przekazać zgłoszenie lub
- Zrób to sam - jeśli chcesz sam rozwiązać swoje utrudnienia, korzystając z przygotowanych instrukcji
- Następnie kliknij Dalej.
6) Chce zgłosić problem- problem z działaniem usługi,
7) Chce zgłosić problem- wypełnij formularz zgłoszeniowy
- Wypełnij puste pola wymaganymi danymi,
- Zaznacz wymagane zgody,
- Po wprowadzeniu wszystkich danych kliknij na Przekaż zgłoszenie.
Przesyłam linka z Orange do tego tematu: Zgłaszanie problemów technicznych z usługami Orange
https://www.orange.pl/omnibook/zglaszanie-problemow-technicznych-w-moj-orange#
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prędkość sieci
@koscian jeżeli to faktycznie blokada windykacyjna z powodu niedokonania płatności w terminie, to tu masz wyjaśnia:
https://www.orange.pl/omnibook/windykacyjna-blokada-odblokowanie-uslug
Jutro kontakt na infolinię, czat i wyjaśnienie sprawy. W przypadku przesłania potwierdzenia wpłaty, załącznik najszybciej wyślesz na czacie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prędkość sieci
Też raz tak miałem, mimo że byłem całkowicie niewinny. Resart sesji ppp przywrócił pełną prędkość. Coś tam się gubią te orangowe lejki i blokują nie tym co trzeba. @koscian wyłącz i włącz funboksa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prędkość sieci
@koscian blokada nie bierze się od jednej niezapłaconej faktury, ale od długiego przekroczenia jej terminu płatności. To kwestia niezapłaconej faktury że stycznia...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prędkość sieci
@agat13 oj niekoniecznie. Nie da te blokady wchodzą różnie 21 dni po terminie. Czasem nawet szybciej.
Mam sąsiada który ostatnio do mnie zagadał. Ma zwykły domowy. Przeważnie płacił co 2 - 3 miesiące. A ostatnio mu weszła blokada.
Nie ma co liczyć, że jeśli chodzi i blokady operator nie wiadomo ile będzie czekał.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prędkość sieci
U mnie na drugi dzień po terminie, jest blokada, chyba że wolne jest, to w poniedziałek 😕
Tylko strona operatora wyskakuje, żeby się przypomniało 🤑