- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam. Od miesiąca mam internet do 80mb's. Speedtest pokazuje prędkość pobierania 8mb's-10mb's i wysyłania 0,80mb's-0,90mb's, nie powinno być trochę więcej?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Prym4s w takiej sytuacji najlepiej złożyć zlecenie wymiany routera na infolinii: 510 100 100. Powinieneś dostać numer zgłoszenia i z obecnym routerem i całym jego wyposażeniem (zasilacz, okablowanie itp) oraz numerem zgłoszenia udać się do najbliższego salonu Orange w celu wymiany na nowy model. Wymiana taka jest bezpłatna.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prędkość Internetu
Wygląda jak byłby to ADSL a nie VDSL. Problem występuje cały czas? Po kablu czy po WiFi? Osiągnąłeś od zwiększenia prędkości download powyżej 20 Mbps?
Zrób certyfikowany pomiar https://pro.speedtest.pl/ i go pokaż.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prędkość Internetu
Tak jest od samego początku, dodam że mam liveboxa 2.0. Prędkość download nigdy nie była większa niż 10mb,s czy to na kablu czy na WiFi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prędkość Internetu
Wg mnie jesteś nie przepięty na VDSL.
Umowa na pewno już obowiązuje na nową prędkość? Jeśli tak to prawdopodobnie nie jesteś przepięty i należy skontaktować się z Orange https://www.orange.pl/view/kontakt aby technicy to zweryfikowali a najpierw w systemie że na pewno powinieneś mieć VDSL.
Zaloguj się jeszcze na Livebox (https://nasz.orange.pl/t5/Modemy-i-routery/Logowanie-do-konta-livebox/td-p/18143) i sprawdź czy masz synchronizację VDSL. Jeśli nie to zrestartuj Livebox i zweryfikuj ponownie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prędkość Internetu
Działa link, tylko trzeba sobie skopiować odpowiednią część.
https://www.speedtest.pl/test/232944227
Wygląda to tak, jakbyś cały czas był na prędkości do 10Mb/s, czyli w technologii ADSL.
Jaki posiadasz router? Może on nie obsługuje VDSL. Musisz mieć minimum Livebox'a 3.0 albo każdego z rodzaju Funbox'a. by VDSL był obsługiwany, oczywiście jeżeli chodzi o sprzęt od operatora.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prędkość Internetu
Rzeczywiście, VDSL tylko w Livebox 3.0.
https://www.orange.pl/kid,4004241972,id,4004242604,title,opis-urzadzen-,article.html
Chyba że to może Orange FunBox. :smileywink:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prędkość Internetu
To jak przedłużyłem umowę z internetem do 80mb's to powinni mi zmienic liveboxa 2.0 na 3.0?
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »