- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prędkość Internetu
Tak, na pewno nie powinieneś mieć Livebox 2.0.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prędkość Internetu
W tej sprawie zadzwonić na infolinie czy od razu mogę sie udac do salonu orange?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prędkość Internetu
Sprobuj na czacie z konsultantem pogadac https://www.orange.pl/view/kontakt
Przedstaw jak wyglada sytuacja i powinni Ci pomoc
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Prym4s w takiej sytuacji najlepiej złożyć zlecenie wymiany routera na infolinii: 510 100 100. Powinieneś dostać numer zgłoszenia i z obecnym routerem i całym jego wyposażeniem (zasilacz, okablowanie itp) oraz numerem zgłoszenia udać się do najbliższego salonu Orange w celu wymiany na nowy model. Wymiana taka jest bezpłatna.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prędkość Internetu
@Prym4s nie musi to być Livebox 3.0, może być też Funbox albo Funbox 2.0. Livebox 2.0 nie obsłuży VDSL. Powinni Ci przysłać nowy router, jeżeli miałeś stary nieobsługujący VDSL. Dlatego załatw wymianę przez infolinię, w salonie zdasz stary router i dostaniesz nowy.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »