- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W zeszłym miesiącu przeprowadziłam się do nowego miasta i równocześnie zgłosiłam wniosek o przeniesienie usługi pod nowy adres. Za marzec dokonałam całej płatności z góry, zgodnie z otrzymaną fakturą. Niedawno otrzymałam fakturę za kwiecień - połowa kosztów za marzec została mi zwrócona, ale jednocześnie naliczona została opłata za cały marzec pod nowym adresem plus kwiecień. Czy to standardowa procedura, że płaci się za cały miesiąc pod nowym adresem, a co za tym idzie w zasadzie podwójnie za tą samą usługę? Jeżeli tak to dlaczego nie jest to zapisane w umowie podpisywanej na początku?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Podwójna opłata przy przeniesieniu neostrady
@marsad22Proponuje Ci kontakt z BOK czat co do przeniesienia usługi tej samej na inny adres to powinna być ciągnąc chyba że zakończyła ci się umowa https://www.orange.pl/omnibook/zmiana-adresu-instalacji-uslugi-stacjonarnej#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś