Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Podłączenie swiatłowodu Warszawa, ul. Mysłowicka

ROZWIĄZANE

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32785
  • 38813
  • 1388

Podłączenie swiatłowodu Warszawa, ul. Mysłowicka

Tylko oczekujesz podłączenia lub konkretnej daty. A w Polsce jest kilka milionów punktów adresowych - czasem po prostu trzeba czasu...

Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 621
  • 618
  • 2

Podłączenie swiatłowodu Warszawa, ul. Mysłowicka

Tak. masz rację. Oczekuję odpowiedzi na moją sprawę. Nie żądam instalacji, tylko racjonalnego wytłumaczenia. To tylko tyle i aż tyle.

Anonim

Nie dotyczy

Podłączenie swiatłowodu Warszawa, ul. Mysłowicka

@Kierus57Co do odpowiedzi to pisz do @Mikołaj ja swojej sprawie może otrzymam odpowiedz za 2 miesiące.


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 4
  • 0

Podłączenie swiatłowodu Warszawa, ul. Mysłowicka

Jestem w podobnej sytuacji w Grodzisku. Inwestycja zakończona ( od miesiąca żadnej ekipy ), słup z mufą widzę jak się z balkonu wychylę, ale do mnie nie doszło - brakuje 80m, 3 słupy, pełna infrastruktura teletechniczna. Głupio nie mieć światłowodu jak jest tak blisko, najprawdopodobniej przez czyjeś zaniechanie. 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32785
  • 38813
  • 1388

Podłączenie swiatłowodu Warszawa, ul. Mysłowicka


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 4
  • 0

Podłączenie swiatłowodu Warszawa, ul. Mysłowicka

Zgłoszone, już dawno.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32785
  • 38813
  • 1388

Podłączenie swiatłowodu Warszawa, ul. Mysłowicka

To trzeba czekać cierpliwie, nie da się z dnia na dzień okablować całej Polski.
Anonim

Nie dotyczy

Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 621
  • 618
  • 2

Podłączenie swiatłowodu Warszawa, ul. Mysłowicka

Pokaż szczegóły
Umówiłem spotkanie na 19 września 2017r. czekam na potwierdzenie. Nie mam złudzeń.

Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 621
  • 618
  • 2

Podłączenie swiatłowodu Warszawa, ul. Mysłowicka

Tak jak myślałem, nikt się nie odezwał. Nawet mnie to nie za bardzo dziwi, bo potwierdza tylko to, że firma Orange generalnie ma swoich klientów głęboko w ....... . Chyba nadszedł już czas na podsumowanie 5 miesięcznych starań na uzyskanie odpowiedzi na proste pytanie. Już wkrótce.