Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Orange love


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 6
  • 0

Orange love

3 tygodnie temu zmieniłem światłowód na alternatywę, jak mi technik powiedział "mam 14 dni żeby zwrócić stary sprzęt bo inaczej mi nalicza opłaty", no tak, posłuchałem go. Poszedłem do salonu, złożyłem wniosek, wszystko podpisane, sprzęt oddany, a zgłoszenie w trakcie realizacji, jakby nic nie było ruszone, opłaty nadal mam doliczane

5 ODPOW. 5

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19765
  • 57257
  • 781

Orange love

@Schutzz najlepiej na czacie zgłosić reklamacje i załączyć dokumenty zwrotu sprzętu. Warto też udać się do salonu i spróbować wyjaśnić zaistniałą sytuację.

 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14342
  • 58938
  • 720

Orange love

@Schutzz  warto zweryfikować sprawę odklikania zdania sprzętu w systemach. Według mnie warto chwile poczekać,  aż się zlecenie przeprocesuje. Zapytaj na czacie o stan sprzętu w systemie. Reklamować zawsze  zdążysz, tym bardziej, że zdałeś w salonie. Masz oczywiście  protokół  zwrotu urządzeń?


Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 1288
  • 3107
  • 31

Orange love


@Schutzznapisał(-a)

3 tygodnie temu zmieniłem światłowód na alternatywę, jak mi technik powiedział "mam 14 dni żeby zwrócić stary sprzęt bo inaczej mi nalicza opłaty", no tak, posłuchałem go. Poszedłem do salonu, złożyłem wniosek, wszystko podpisane, sprzęt oddany, a zgłoszenie w trakcie realizacji, jakby nic nie było ruszone, opłaty nadal mam doliczane


Za co masz opłaty doliczane? Za usługę? Czy straszą kara za nie zwrócony sprzęt?


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 6
  • 0

Orange love

Myślę że za usługę, bo sprzęt zwróciłem w czasie.

 

 

Tak, mam wszystko na papierze.

 

 

 

______________

*Scalenie wpisów - moderator Wojciech.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14342
  • 58938
  • 720

Orange love

@Schutzz czasem odłączamy usługę np w połowie cyklu bilingowego i w kolejnej fakturze jest to ujęte jakbyśmy korzystali przez cały cykl. Warto wtedy wyjaśnić z BOK sprawę i zażądać korekty faktury, jeśli ta nie dokona się automatycznie. Trzeba więc dać czas systemom na działanie