- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange love
3 tygodnie temu zmieniłem światłowód na alternatywę, jak mi technik powiedział "mam 14 dni żeby zwrócić stary sprzęt bo inaczej mi nalicza opłaty", no tak, posłuchałem go. Poszedłem do salonu, złożyłem wniosek, wszystko podpisane, sprzęt oddany, a zgłoszenie w trakcie realizacji, jakby nic nie było ruszone, opłaty nadal mam doliczane
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange love
@Schutzz najlepiej na czacie zgłosić reklamacje i załączyć dokumenty zwrotu sprzętu. Warto też udać się do salonu i spróbować wyjaśnić zaistniałą sytuację.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange love
@Schutzz warto zweryfikować sprawę odklikania zdania sprzętu w systemach. Według mnie warto chwile poczekać, aż się zlecenie przeprocesuje. Zapytaj na czacie o stan sprzętu w systemie. Reklamować zawsze zdążysz, tym bardziej, że zdałeś w salonie. Masz oczywiście protokół zwrotu urządzeń?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange love
@Schutzznapisał(-a)3 tygodnie temu zmieniłem światłowód na alternatywę, jak mi technik powiedział "mam 14 dni żeby zwrócić stary sprzęt bo inaczej mi nalicza opłaty", no tak, posłuchałem go. Poszedłem do salonu, złożyłem wniosek, wszystko podpisane, sprzęt oddany, a zgłoszenie w trakcie realizacji, jakby nic nie było ruszone, opłaty nadal mam doliczane
Za co masz opłaty doliczane? Za usługę? Czy straszą kara za nie zwrócony sprzęt?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange love
Myślę że za usługę, bo sprzęt zwróciłem w czasie.
Tak, mam wszystko na papierze.
______________
*Scalenie wpisów - moderator Wojciech.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange love
@Schutzz czasem odłączamy usługę np w połowie cyklu bilingowego i w kolejnej fakturze jest to ujęte jakbyśmy korzystali przez cały cykl. Warto wtedy wyjaśnić z BOK sprawę i zażądać korekty faktury, jeśli ta nie dokona się automatycznie. Trzeba więc dać czas systemom na działanie