Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Orange światłowód 300mb/s, bardzo wolne wifi

ROZWIĄZANE

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 7
  • 0

Orange światłowód 300mb/s, bardzo wolne wifi

Ok, dziękuję, najwidoczniej trzeba wymienić


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14118
  • 58084
  • 706

Orange światłowód 300mb/s, bardzo wolne wifi

W przypadku światłowodu sam niewiele sprawdzisz na twoim miejscu sprawdziłbym tylko czy wtyczki są prawidłowo dociśnięte. Możesz też wyłączyć modem i pozwolić mu odpocząć włączyć po jakiś 20 minutach i sprawdzić czy coś się zmieniło

Anonim

Nie dotyczy

Orange światłowód 300mb/s, bardzo wolne wifi


@Sarka84857napisał(-a)

@Piotrekk85 po kablu też to samo, do 0.5mb


Tak oszczędnie piszesz, jeśli po kablu i wi-fi taka sama szybkość, to może usterka na linii, wyjaśń to na czat czy telefonicznie, jak usterki brak to router padł.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14118
  • 58084
  • 706

Orange światłowód 300mb/s, bardzo wolne wifi

Niekoniecznie to musi być usterka na linii trzeba sprawdzić wszystkie elementy układanki . Jeżeli jest to usługa z zewnętrznym ont trzeba sprawdzić zasilanie i wtyczki. Jeżeli jest to usługa bezpośrednio z podłączonym światłowodem do modemu to tylko same wtyczki czy dobrze są w gniazdach umiejscowione. Jeśli użyty jest przewód Ethernet warto podmienić na testy

Anonim

Nie dotyczy

Orange światłowód 300mb/s, bardzo wolne wifi

@agat13  jeśli by miał problem z kablami to internetu by nie było, skoro jest to wina gdzie indziej siedzi, światłowód czy router, zdalnie operator zbada łącze, bo jest zdalny dostęp, zresztą Operator monitoruje łącze i IP klienta, usterkę się szybko wyłapie.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14118
  • 58084
  • 706

Orange światłowód 300mb/s, bardzo wolne wifi

@Anonim Ja to wiem. Albo jest pełna opcja, albo wcale. Tak działa FTTH. Jednak tak dziwnie działającej w sługi nie widziałem . Obstawiam modem (bo nie dowiedzieliśmy się czy ma ONT czy może idzie po RF jako Mokka). Ja zawsze jednak zanim komuś zaczynam zawracać głowę to sam sprawdzam ile mogę. I czasem się udaje. Dlatego właśnie nie lubię takich oszczędnych opisów usterek

 

Anonim

Nie dotyczy

Orange światłowód 300mb/s, bardzo wolne wifi

@agat13  klient nie musi się znać na technologi, płaci za internet i operator musi zadbać o właściwą jego jakość, zgłoszenie trzeba zrobić to pewne, czy to wina światłowodu czy routera FunBox, to już w gestii Operatora sprawdzić, jak jest nawet tak wolny net, jak ma @Sarka84857 , to połączenia u niego ok, co jest nie tak, zdalnie my nie zgadniemy, możemy tylko gdybać 😉


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14118
  • 58084
  • 706

Orange światłowód 300mb/s, bardzo wolne wifi

@Anonim Oczywiście. My głównie zgadujemy sądząc po dość lakonicznym opisie problemu. Mnie jednak zawsze ręce swędzą do eksperymentów 😁

Anonim

Nie dotyczy

Orange światłowód 300mb/s, bardzo wolne wifi

@agat13  jak klient mało ogarnięty w temacie, to lepiej niech nie miesza w połączeniach kabli, bo teraz net choć wolny ale jest, coś nie tak zrobi i bez netu będzie, zgłaszać usterkę i czekać na reakcję Operatora.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14118
  • 58084
  • 706

Orange światłowód 300mb/s, bardzo wolne wifi

@Anonim Całkowicie się z Tobą zgadzam. Technik umie i wie. On jest od naprawy, ale spotykałem uszkodzenia, że nie działa, a zasilacz był wyłączony