- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odebranie łącza bez powodu, słaby internet
@jaryn Zmienny SNR może świadczyć o lekkim uziemieniu linii ( wilgoć w źle zaizolowanym złączu) lub o wzmożonej aktywności sąsiednich usług na niezrównoważonym kablu. Ten niższy niestety jest nieakceptowalny dla prawidłowej pracy usługi
Taka różnica tłumienia w obu pasmach też jest dziwna
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odebranie łącza bez powodu, słaby internet
teraz robiony zrzut. Widać, że maksymalna prędkość poszła w górę. Jak DLM przytnie to trzeba dzwonić, jak zresetują to nawet jest 12000 kb/s i stopniowo sobie opada.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odebranie łącza bez powodu, słaby internet
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odebranie łącza bez powodu, słaby internet
teraz robiony zrzut
Jak spadnie to będziemy się wtedy martwić, jeszcze zależy ile spadnie. Najwyżej znajomy technik będzie musiał odtykać łącze.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odebranie łącza bez powodu, słaby internet
Dzisiaj znowu została przesunięta data naprawy, aż na 4 listopada. Jestem ciekawy co jest przyczyną takiej długiej obsuwy znowu. Internet działa w tym momencie szybciej. Można powiedzieć, że podobnie do tego co było wcześniej, przed wykastrowaniem łącza. Wciąż pełno błędów jest w parametrach. Liczę na naprawę tej linii, ponieważ ewidentnie zawsze z nią było coś nie tak. I liczę na to, że internet jeszcze przyśpieszy, bo ileż można czekać na jakiekolwiek usprawnienie usługi po tylu latach.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odebranie łącza bez powodu, słaby internet
Jakoś nie spadła synchronizacja, a trochę czasu minęło.
Jak ktoś mi powie dlaczego jak się ten router zrestartuje zdalnie to synchronizacja nie chce załapać. Trzeba dopiero odłączyć zasilanie to załapie. Z tego co pamiętam to wpadnie w taki stan załapie i zrzuca.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odebranie łącza bez powodu, słaby internet
@jaryn Neo20, Tłumienie na około 3 km łącza. Synchro i tak dość dobre, ale te błędy i SNR w downloadzie poniżej dopuszczalnej granicy. Stąd może modem "trzymać synchronizację" po restarcie od strony centrali. Dostaje jakieś szczątkowe napięcie i nie "puszcza" połączenia. Masz jakiś modem alternatywny, aby na chwilę dosłownie zweryfikować czy to aby modem nie jest uszkodzony?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odebranie łącza bez powodu, słaby internet
Wcisnęli funboxa, swego czasu oczywiście technicy byli i stwierdzili, że to jest wadliwy właśnie ten router.
Jak podłączaliśmy funboxa 2, którego przysłali to w ogóle, nie chciał załapywać. Nam nikt nie zapłaci za użeranie się z obsługą. Klienta zna się dłuższy czas i dlatego mam zdalny dostęp zrobiony. Jakoś to działa i niech sobie tak działa. Kiedyś było normalnie, robiłem restart i router załapywał.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odebranie łącza bez powodu, słaby internet
@jaryn Dla mnie to ma działać, a nie "jakoś"...Tu z screena widzę, że jest ok. To już powinno być powodem reklamacji i konkretnego działania. Ja mam odrobine większa świadomość techniczną ( lata pracy w branży teleinfo), dlatego ze mną się ciężko rozmawia technikom...Kitu nie wcisną...Masz dwa modemy? Na jakim obecnie zrobiłeś ten odczyt? Który to Funbox?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odebranie łącza bez powodu, słaby internet
W tamtej okolicy nic nie będą robić, ponieważ w wielkich bólach jest robiony światłowód. A ja mam też lata doświadczeń z neostradą miałem 16 lat u siebie, a także przypadki u klientów. Funbox to leży w pudełku.
Rozmawianie z tymi technikami to jest pozbawione sensu, mamy tylko jednego znajomego technika, ale jemu trzeba zapłacić, żeby po kolegach poprawiał. Tą linię kiedyś właśnie on robił, kopał ziemię, układał kabel. Jak to było świeże to nawet synchro 12 tys. się trzymało. Były też i awarię linii. Może i kartę na centrali zmieniali.
teraz robiłem zrzut parametrów margines 4,4db ale nawet potrafi zejść poniżej 2db, jakoś synchro nie spada.