- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem
Mam taki problem, od dłuższego czasu, występował tylko co jakiś czas, ale od wczoraj znowu występuję dzisiaj również. Problem polega na tym że nie ma internetu w dzień i nie raz w nocy, wczoraj i dziś wystąpiło o prawie takiej samej godzinie w obu przypadkach w nocy czyli gdzieś po 2, aż do ponownego uruchomienia modemu (FunBox 2.0), po ponownym zresetowaniu modemu problem znika. Przed ponownym uruchomieniem modemu, na modemie pyłga dioda na czerwono obok napisu "internet". Wchodząc na stronę konfiguracyjną modemu, w zakładkę "wsparcie" oraz "status diod", przy symbolu "@ internet" pojawia się taki komunikat: "Brak połączenia z internetem. Wprowadź poprawnie login Neostrady i hasło - zakładka zaawansowane, połączenie z internetem. Nie wiem co mam robić, ten problem jest trochę denerwujący. Jeśli podałem za mało informacji, proszę o informacje oraz pomoc. Dziękuję!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem
@Pa4 dla mnie wygląda, jak by router tracił pamięć loginu i hasła do internetu. Po ponownym uruchomieniu pewnie odpala po ustawieniach fabrycznych, a ponieważ routery Orange są tak skonfigurowane, aby po fabryce odpalało i na nowo router się rejestrował.
Czy po ponownym uruchomieniu router uruchamia się w okolicy 5 minut, czy trwa to krócej?
Jak możesz, to zaobserwuj przy następnym uruchomieniu routera. Wrzuć też screena z parametrami linii.
Warto też zrobić reset routera i sprawdzić jak będzie działał router i internet.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem
@Pa4 Cześć Jak modem straci synchro sprawdź jaki masz w statusie modemu login. Jeśli ma problem z zapamiętaniem i utrzymaniem tego, to znaczy, że modem do wymiany. Warto zrobić reset do ustawień fabrycznych i sprawdzić działanie. Zakładam, że dioda synchronizacji działa poprawnie?
Jeszcze jedna rzecz. Zerknij przez aplikację Mój Funbox na stan modemu. To, że nie masz sesji to jedno, a drugie czy modem pobiera ip publiczne, ci powinien robić jeśli np jest na ustawieniach defaultowych rejestracja@neostrada.pl
Jeśli to nie wina modemu, to czeka Ciebie wymiana hasła, gdyż spotkałem się z takim przypadkiem, że login był dublowany lub uszkodzony i dwóch klientów nie mogło pracować. Zawsze polecam kontakt z infolinią lub wcześniej czatem i weryfikację tego w ligach usługi. Tam podobno widać na jakim loginie pracuje usługa i czemu gubi sesję. Upewnij się jednak czy w tym czasie jest synchronizacja z centralą