Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Niska prędkość swiatlowodu

ROZWIĄZANE

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5433
  • 17892
  • 186

Niska prędkość swiatlowodu

@Castrolek  technicy stwierdzili brak zakłóceń, a czy pokazali Ci na speedteście osiągnięcie właściwej prędkości?


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 18
  • 58
  • 0

Niska prędkość swiatlowodu

To byli technicy nexery którzy sprawdzali kabel, technik Orange dopiero ma się zjawić.


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 13304
  • 54549
  • 640

Niska prędkość swiatlowodu

 @Castrolek  opowiesz co i jak sprawdzali?? To ważne


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29466
  • 270

Niska prędkość swiatlowodu

@Castrolek  właśnie najważniejszy jest technik Orange, jak będzie po jego wizycie to daj znać co i jak.


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 13304
  • 54549
  • 640

Niska prędkość swiatlowodu

@slav72 zawsze jest problem, gdy dwie firmy dostarczają coś, wspólnie.. Tak bylo z BSA. Każda zwalała problemy na drugą... Dlatego ważne jest to, co obie zeznają, aby konfrontować.. 


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5433
  • 17892
  • 186

Niska prędkość swiatlowodu

Ale egzekwować "jakość" usługi możemy tylko od tego z kim mamy umowę... Więc faktycznie najważniejsze odpowiednio przypilnować speca od Orange.


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 13304
  • 54549
  • 640

Niska prędkość swiatlowodu

@Misiek62  oczywiście, egzekwować konkretnie, ale i korzystać czy zbierać info świadomie

 Kontakt z montera mi obu wykonawców ułatwi komunikację między nimi. Czasem warto posłuchać i zanotować uwagi obu stron, bo na obie jesteśmy skazani... 


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5433
  • 17892
  • 186

Niska prędkość swiatlowodu

@agat13  pełna zgoda, słuchać "slangu technicznego" (notować) i powoływać się na opinie jednych w rozmowach z przedstawicielami drugiej firmy.


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 13304
  • 54549
  • 640

Niska prędkość swiatlowodu

@Misiek62  dodam, że  w sytuacjach 0/1 to sprawa jest prosta.. Nie działa i tyle.. Tu natomiast jest uszkodzenie, które może być po obu stronach, które mogą chcieć sobie nawzajem udowodnić rację... I to się często dzieje kosztem klienta. Warto więc obu na ręce patrzyć i zbierać dane kontrolując tyle ile możemy

________________
* c.d. dyskusji w Pogaduchach 2.0  – moderator Kinga

 


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 18
  • 58
  • 0

Niska prędkość swiatlowodu

Podłączyli do patchcorda jakieś urządzenie(średnio się znam) i sprawdzili ze między kablem a słupem są niemal wzorowe parametry