- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niska prędkość swiatlowodu
Pozostaje ponowna wizyta technika ewentualnie rozwiązanie umowy jeśli nie minął okres 14 dni.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niska prędkość swiatlowodu
Jakoś nie wybrzmiało mi to z odpowiedzi. Technik był na miejscu i co stwierdził?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niska prędkość swiatlowodu
@sebaswiderski nie było jeszcze technika, tylko doradzaliśmy aby kolega @Castrolek zrobił zgłoszenie i być może technik coś zaradzi, nie wiem skąd przypuszczenie @DawidOrange że technika trzeba wezwać ponownie 🤔
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niska prędkość swiatlowodu
Mój błąd - odpowiadałem w jednym momencie na dwa podobne tematy.
Skorzystaj z rady kolegów. Kontakt z infolinią ewentualnie czatem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niska prędkość swiatlowodu
My odradzamy chyba jedynie słusznie... Reakcji na razie brak. W weekend będzie problem załatwić cokolwiek...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niska prędkość swiatlowodu
@j131napisał(-a)
@Castroleknapisał(-a)Na początku był problem z przyłączeniem mnie ze względu na problemy w projekcie, po jakimś czasie udało sie jednak poprowadzić kabel bezpośrednio pod dom, dalej nexera poprowadziła kabel przez dom lutując kabel i podłączając go do ONT Nokii G-010G-Q, na następny dzień monter z orange podpiął funboxa 6.0 kablem ethernet do ONT.
I tenże monter od Orange powinien był pokazać Ci że speedtest pokazuje wyniki zgodne z umową. Jeśli tego nie zrobił to nie należało kwitować instalacji.
Dokładnie. Jak można podpisywać coś w ciemno nie sprawdzając przy monterze że usługa już działa. Włączam swój komputer ewentualnie proszę aby monter zaprezentował na swoim laptopie że internet działa i zrobił speedtest. Prosta rzecz a ile spraw ułatwia. Wówczas to monter miałby problem z dojściem co i dlaczego nie działa. A teraz problem ma @Castrolek i tak naprawdę nie wiadomo czy usługa nie działała już od początku czy później coś się stało.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niska prędkość swiatlowodu
@Castrolek robiłeś coś w temacie? zgłoszenie, był technik?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niska prędkość swiatlowodu
Przyszli technicy nexery i stwierdzili ze zakłóceń ze słupem żadnych nie ma
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niska prędkość swiatlowodu
@Castrolek a problemy z prędkością nadal występują?
Edit.
A technicy sprawdzali coś u Ciebie w domu, na sprzęcie, itp ?