- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie osiągam pełnej prędkości światłowodu 8G/1G
Witam,
rodzina i znajomi wzięli światłowód 8 Gb/s z Funbox 10. Wykonując pomiar prędkości ze strony modemu niezależnie od pory dnia mają ponad 8200 Mb/s pobierania i ponad 1100 Mb/s wysyłania.
Ja jestem po kilkukrotnej wymianie modemu Funbox 10 wraz z pociągniętym na nowo kablem od skrzynki na klatce do mieszkania i nie potrafię przekroczyć 7000 Mb/s przez prawie cały dzień. Czasem w nocy pokażę się +/- 7500 Mb/s, ale to rzadkość.
Moc Rx sygnału: -14.672dBm
Moc Tx sygnału: 5.954dBm
Powinno to tak wyglądać czy mogę to reklamować?
Jak to u Was się prezentuję?
________________
* Doprecyzowałem temat wątku – Bartłomiej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie osiągam pełnej prędkości światłowodu 8G/1G
Reklamować będzie cięzko - https://orange.binaries.pl/bw//20155/0/39336/b47b1b9e-7d69-414b-a035-241a766c4f26.pdf - masz większą prędkość niż minimalna. A rodzina i znajomi mieszkają w tym samym bloku?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie osiągam pełnej prędkości światłowodu 8G/1G
Zgłosić powinieneś. Jeśli konsultant ze swojego pomiaru uzyska ta samą prędkość testu powinien to zgłosić do działu technicznego. To zastanawiające, ale możliwe przy obciążeniu węzłów. Warto zweryfikować problem, bo i inni w otoczeniu go również mogą mieć. Może któreś z urządzeń liniowych nie wyrabia? To zawsze warto zbadać
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie osiągam pełnej prędkości światłowodu 8G/1G
W pasku adresu widać, że panel nie ładuje się prawidłowo. Proponuję zweryfikować na innym speedtescie różnych dostawców.
Lepiej to testować na pc podłączonym kablem z funboxem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie osiągam pełnej prędkości światłowodu 8G/1G
@Piotrekk85napisał(-a)W pasku adresu widać, że panel nie ładuje się prawidłowo. Proponuję zweryfikować na innym speedtescie różnych dostawców.
Lepiej to testować na pc podłączonym kablem z funboxem.
To jest brak SSL (czy HTTPS)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie osiągam pełnej prędkości światłowodu 8G/1G
Dziękuję za odpowiedź - rzeczywiście prędkość jest większa niż minimalna chociaż wszędzie były pokazy, że światłowód wyciąga 8.2 Gb/s, a w rzeczywistości jest inaczej.
Mnie, rodzinę i znajomych dzieli kilka bloków. Wszyscy mieszkamy w miarę niedaleko siebie.
Zebrałem wiele próbek z różnych przedziałów czasowych i ewidentnie jest problem - być może związany z obciążeniem co moim zdaniem nie powinno mieć miejsca, bo w okolicy mało osób ma światłowód od Orange.
Przekazałem informację konsultantowi na czacie i po diagnostyce stworzył zgłoszenie do działu BackOffice, gdzie informatycy mają przeanalizować sprawę i w ciągu najbliższych 36h postarać się zdiagnozować problem i go usunąć.
Nie ma potrzeby testować za pomocą kabla modem-komputer.
Panel ładuje się prawidłowo - modem nie obsługuje połączenia przez HTTPS (SSL), więc używam HTTP - stąd wykrzyknik w URL.
__________
* Scalenie wpisów - Bartłomiej