18-04-2018
13:39
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
18-04-2018
13:39
Witam serdecznie!
26 marca niestety, ale u mnie w domu, na poddaszu wybuchł pożar i spaliło się praktycznie wszystko. Na nieszczęście był tam również FunBox i spalił się, znaczy bardziej się stopił, niestety nie działa. Zadzwoniłem na infolinię, która skierowała mnie na rozmowę przez którą zgłosiłem usterkę. Moja usterka została zgłoszona i potwierdzona. Miałem udać się do najbliższego punktu Orange, więc pojechałem, router zabrałem ze sobą i niestety Panowie nie mogli mi w niczym pomóc, powiedzieli, że z moją sprawą nic nie mogą zrobić i może gdy pojadę do większego miasta, do innego punktu to wtedy może coś poradzą. Dodam, że umowa kończy mi się w sierpniu. Nie mam pojęcia co zrobić, może Państwo mi pomożecie i doradzicie. Bardzo dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam - Paweł
26 marca niestety, ale u mnie w domu, na poddaszu wybuchł pożar i spaliło się praktycznie wszystko. Na nieszczęście był tam również FunBox i spalił się, znaczy bardziej się stopił, niestety nie działa. Zadzwoniłem na infolinię, która skierowała mnie na rozmowę przez którą zgłosiłem usterkę. Moja usterka została zgłoszona i potwierdzona. Miałem udać się do najbliższego punktu Orange, więc pojechałem, router zabrałem ze sobą i niestety Panowie nie mogli mi w niczym pomóc, powiedzieli, że z moją sprawą nic nie mogą zrobić i może gdy pojadę do większego miasta, do innego punktu to wtedy może coś poradzą. Dodam, że umowa kończy mi się w sierpniu. Nie mam pojęcia co zrobić, może Państwo mi pomożecie i doradzicie. Bardzo dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam - Paweł
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
18-04-2018
13:49
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
18-04-2018
13:49
Jeśli chodzi o wymianę sprzętów, to na pewno w salonach firmowych (mapa https://www.orange.pl/view/salonysprzedazy ) można otrzymać nowy sprzęt. Musisz mieć też jakiś "papier" z potwierdzeniem pożaru (np. coś ze straży). Ważne, by adres pokrywał się z adresem instalacji. Wymiana jest bezpłatna.
Nie wiem czy takie coś jest możliwe w salonach partnerskich.
(Jeśli pracownik w salonie firmowym miałby jakiś problem, to zasugeruj aby zadzwonił na infolinię wsparcia dla dealerów)
Jeśli dodatkowo nie działa linia, to po wymianie zgłoś uszkodzenie.
Co do naliczenia opłat - tu już każda sprawa rozpatrywana jest indywidualnie. Jeśli jesteś w trudnej sytuacji, można wnioskować także o umorzenie opłat.
Nie wiem czy takie coś jest możliwe w salonach partnerskich.
(Jeśli pracownik w salonie firmowym miałby jakiś problem, to zasugeruj aby zadzwonił na infolinię wsparcia dla dealerów)
Jeśli dodatkowo nie działa linia, to po wymianie zgłoś uszkodzenie.
Co do naliczenia opłat - tu już każda sprawa rozpatrywana jest indywidualnie. Jeśli jesteś w trudnej sytuacji, można wnioskować także o umorzenie opłat.
5 ODPOW. 5
18-04-2018
13:49
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
18-04-2018
13:49
Jeśli chodzi o wymianę sprzętów, to na pewno w salonach firmowych (mapa https://www.orange.pl/view/salonysprzedazy ) można otrzymać nowy sprzęt. Musisz mieć też jakiś "papier" z potwierdzeniem pożaru (np. coś ze straży). Ważne, by adres pokrywał się z adresem instalacji. Wymiana jest bezpłatna.
Nie wiem czy takie coś jest możliwe w salonach partnerskich.
(Jeśli pracownik w salonie firmowym miałby jakiś problem, to zasugeruj aby zadzwonił na infolinię wsparcia dla dealerów)
Jeśli dodatkowo nie działa linia, to po wymianie zgłoś uszkodzenie.
Co do naliczenia opłat - tu już każda sprawa rozpatrywana jest indywidualnie. Jeśli jesteś w trudnej sytuacji, można wnioskować także o umorzenie opłat.
Nie wiem czy takie coś jest możliwe w salonach partnerskich.
(Jeśli pracownik w salonie firmowym miałby jakiś problem, to zasugeruj aby zadzwonił na infolinię wsparcia dla dealerów)
Jeśli dodatkowo nie działa linia, to po wymianie zgłoś uszkodzenie.
Co do naliczenia opłat - tu już każda sprawa rozpatrywana jest indywidualnie. Jeśli jesteś w trudnej sytuacji, można wnioskować także o umorzenie opłat.
18-04-2018
13:55
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
18-04-2018
13:55
Neostrada uszkodzona po pożarze. Co zrobić? Jak wymienić?
Rozumiem. Potwierdzenie pożaru mam na piśmie od straży, więc z tym problemu nie będzie. Dodam, że byłem w salonie w Świdwinie i oni skierowali mnie na Koszalin lub Szczecin. Czyli będę musiał udać się do jednego z tych dwóch miast.
18-04-2018
14:02
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
18-04-2018
14:02
Neostrada uszkodzona po pożarze. Co zrobić? Jak wymienić?
Ew. jeśli to za duża odległość dla Ciebie, to spróbuj zadzwonić do "bliższych" salonów - na mapie są numery telefonów (choć z dodzwonieniem się do salonu bywają problemy jeśli są 1-2 osoby na miejscu i są zajęte obsługą klientów). Może akurat w jakimś z partnerskich się uda.
18-04-2018
14:11
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
18-04-2018
14:11
Neostrada uszkodzona po pożarze. Co zrobić? Jak wymienić?
Dobrze, coś spróbuję zrobić. Dziękuję za pomoc.
18-04-2018
14:17
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
18-04-2018
14:17
Neostrada uszkodzona po pożarze. Co zrobić? Jak wymienić?
@Hamax napisał:
Dobrze, coś spróbuję zrobić. Dziękuję za pomoc.
Najlepiej jest podziękować za pomocą tego narzędzia:
Pokaż szczegóły
- jeśli założyłeś temat i pojawiła się dobra odpowiedź lub rozwiązanie - oznacz najlepszą odpowiedź klikając w przycisk
Podziękujesz w ten sposób osobie, która pomogła i pomożesz osobom, które będą miały podobne pytanie.
🙂