Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Neostrada


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 2
  • 0

Neostrada

Tak wygląda rozdzielnia wspaniałej Sieci nr.1 czyli Orange internet nie działa 5 dni (24h na naprawę) Automat na infolinii informuje o naprawie termin 31.05.2018 a konsultanci nic nie wiedzą jaka jest awaria.To jest tylko jedno zdjęcie mam ich kilka jak wygląda instalacja  śmiech na sali

IMG_20180417_163337.jpg

9 ODPOW. 9
Anonim

Nie dotyczy

Neostrada

@Rob, ja widzę drugą stronę medalu. Wygląda mi to na bezmyślną dewastację przez niespełna rozumu kogoś, kto chodzi na dwóch nogach i się nudzi. Nie dziwi mnie, że czas naprawy będzie dłuższy. Może to nawet ku przestrodze, tylko co niewinny klient jest winien komuś, kto ma sieczkę w głowie zamiast mózgu.


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 2
  • 0

Neostrada

Ok zgadzam się ze debili nie brakuje ale moim zdaniem powinno być lepiej zabezpieczone i mniej dostępne

To wisi na wyskości 1m nad ziemią


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32312
  • 36170
  • 1366

Neostrada

Sugerowałbym (o ile jeszcze tego nie zrobiono) zgłosić również dewastację infrastruktury. Zwykle takie zgłoszenia są szybciej realizowane niż zgłoszenia techniczne dotyczące konkretnej usługi.

Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 2
  • 0

Neostrada

Opisałem na Facebooku na ich stronie może ktoś się temu przyjży

Anonim

Nie dotyczy

Neostrada

@Piotrekk85, nie byłbym sobą, gdybym nie wrzucił kąśliwej uwagi. Tumiwisizm jest dosyć powszechny.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32312
  • 36170
  • 1366

Neostrada

Dobrze ale wiesz, niektóre można rozwiązać z poziomu komputera. Do innych trzeba wysłać ludzi w teren. Z tego co mi wiadomo Orange jeszcze nie używa dronów do pracy.

Ponadto samo zgłoszenie to nie wszystko. Nie wiemy gdzie to jest. Może Orange musi załatwiać formalności związane z zajęciem pasa drogowego, dostępu do czyjeś posesji... to wszystko trwa. Poza tym jeśli data jest przesunięta na ponad miesiąc do przodu to chyba ktoś był na miejscu. A jeśli ktoś chce poznać więcej szczegółów, to najlepiej złożyć reklamację z oczekiwaniem takich informacji. Bo zazwyczaj z poziomu tzw. pierwszej linii BOK ich po prostu nie ma.
Anonim

Nie dotyczy

Neostrada

Mnie bawi, a czasami irytuje beztroska młodych. Najpierw wrzucają w YT filmiki przez nich nakręcone, a potem trwa zabawa w kotka i myszkę. Dopiero gdy problem dotyka ich samych, to potrafią "wspiąć się na wyżyny swoich możliwości". Ale to siła wyższa wymaga zapalenia się czerwonej lampki z tyłu głowy.


Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 439
  • 1112
  • 13

Neostrada


@Anonimnapisał(-a)

(…) Wygląda mi to na bezmyślną dewastację przez niespełna rozumu kogoś, kto chodzi na dwóch nogach i się nudzi. Nie dziwi mnie, że czas naprawy będzie dłuższy.(…)

 


A ja się dziwię. To właśnie nie jest skomplikowana naprawa albo awaria w miejscu, którego trzeba szukać. Sprawa jest banalnie prosta: rozwalona skrzynka (czy jak się to fachowo nazywa). Nie trzeba szukać. Trzeba przywieźć nową i wymienić (…a potem lepiej zabezpieczyć). Trudno mi sobie wyobrazić,żeby taka operacja trwała dłużej niż kilka godzin. Oczywiście rozumiem, że technicy mają też wiele innych miejsc, więc sprawa może zająć dwa-trzy dni. No, tydzień. Ale półtora miesiąca?!

Anonim

Nie dotyczy

Neostrada

Jest możliwa jeszcze inna opcja, która mi przyszła na myśl. Często bywa tak w różnych innych sytuacjach (to jest Polska właśnie), że przenosząc inwestycję z miejsca na miejsce, o stare się już nie dba. Standardowo, czas bez odszkodowania za brak internetu to 72 godz., więc jeżeli się to wydłuża, należy się odbiorcy(om) odszkodowanie, zwykle przenoszone w ciężar kolejnych faktur. Jeszcze nikt nie wymyślił doskonałego kanału przepływu informacji pomiędzy systemami teleinformatycznymi, stąd może ten chaos dezinformacyjny? Gdybam tylko.