Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Neostrada do 10 Mb/s - niska prędkość

ROZWIĄZANE

Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 180
  • 293
  • 2

Neostrada do 10 Mb/s - niska prędkość

Właśnie dziś przyszedł do mnie list od Orange że mogę swój Internet przełączyć na VDSL. Czyli kabelków przepinać nie trzeba a będę miał prędkość do 80 Mbit. Ile naprawdę to się niedługo okaże. Po prostu jestem w szoku.

Anonim

Nie dotyczy

Neostrada do 10 Mb/s - niska prędkość

@gilban Nieźle, trzymam kciuki aby jak najwięcej było prędkości w tych do 80 Mb/s 🙂

A u mnie narazie jeszcze nic, no jednak to nie jest zgłoszenie tylko reklamacja. Więc trzeba trochę jeszcze poczekać. Zresztą:

- priorytetowym listem tego nie wysyłałem

- według prawa to na odpowiedź czeka się do 30 dni

Anonim

Nie dotyczy

Neostrada do 10 Mb/s - niska prędkość

Słuchajcie, SMSem dostałem informację, że reklamacja została rozpatrzona pomyślnie i technicy przyjechali! Screenshot_2019-11-27-14-36-45-869_com.android.chrome.png

Teraz parametry wyglądają tak. 🙂 Jeżeli prędkość się utrzyma, oficjalnie mogę stwierdzić, że Neostrada została wskrzeszona i oznaczę najlepszą odpowiedź jako rozwiązanie.

Anonim

Nie dotyczy

Neostrada do 10 Mb/s - niska prędkość

IMG_20191127_144352.jpg

Dodatkowo odłączyli mi splitter i wpięli normalne gniazdko.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32313
  • 36175
  • 1366

Neostrada do 10 Mb/s - niska prędkość

To trzymamy kciuki by dłużej podziałało stabilnie.

Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 180
  • 293
  • 2

Neostrada do 10 Mb/s - niska prędkość

Bo tak naprawdę to jak nie masz linii analogowej to Ci splitter nie jest do niczego potrzebny. No i czekamy z tym Internetem, aby się dłużej taka prędkość utrzymała.

 

U mnie - mimo że mam FunBoxa 2.0 to dalej Internet jest po staremu. VDSL jak nie było, tak nie ma. Zgłosiłem to do Orange a oni do techników. I czekam.

 

Ja obecnie mam tak:

fun1.JPG

Anonim

Nie dotyczy

Neostrada do 10 Mb/s - niska prędkość

@gilban Co ja mogę powiedzieć... życzę aby technicy szybko przyjechali i aby Ciebie przełączyli na VDSL.

A u mnie - teraz dopilnuję, aby przez chociaż 2 tygodnie nikt nie zresetował modemu.

Zastanawiam się też nad zakupem wzmacniacza WIFI, bo sygnał już słabnie w pokoju naprzeciwko tego, w którym jest modem.

Anonim

Nie dotyczy

Neostrada do 10 Mb/s - niska prędkość

 

Screenshot_2019-11-28-14-42-46-838_com.android.chrome.png

Upsik. Obcina synchro. Ale dam sobie rękę uciąć, że nikt nie resetował modemu. Awarii prądu nie było.

Więc co się znowu z tym dzieje? Wziąć FunBoxa 2.0 czy pisać z 50 reklamacji? 

Może i 3232 Kb/s to nie jest aż tak źle, ale wiedząc, że synchro zwykle spada co dzień, to wrócę pewnie niedługo na stare śmieci.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 180
  • 293
  • 2

Neostrada do 10 Mb/s - niska prędkość

Witaj. To widzę że wróciłeś do tego softu TP-Linka.

 

Widać też że musisz mieć jakieś błędy, skoro Ci przycina.

 

I wystarczy że się router sam rozłączy, bo straci synchronizację i wtedy już będzie wolniej.

 

U mnie przełączyli router na VDSL i mam takie parametry:

 

VDSL.JPG

Pobieranie wzrosło o jakieś 7,5 Mbit suma summarum. Wysyłanie jest teraz ponad 5 Mbit. A było 1.

 

Ciekawe jak się to długo utrzyma w takim stanie. 

Anonim

Nie dotyczy

Neostrada do 10 Mb/s - niska prędkość

@gilban Jednak usterka z tym zepsutym WiFi w tym TP-Linku była tak prosta do rozwiązania, a mianowicie zmiana szyfrowania na WPA/WPA2 Personal ze sztywnego WPA2 Personal. 

A Neo? Błędów HEC mam co najmniej z 300 000, SNR 5 i niżej (raz miałem 1.4dB), więc prawo miało się rozłączyć.

 

A u Ciebie VDSL - trochę bez rewelacji, skoro tylko 23853 Kb/s, ale upload nadrabia. Mam nadzieję, że przyspieszy to, a jeżeli nie, to niech się to utrzyma.