Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Neostrada do 10 Mb/s - niska prędkość

ROZWIĄZANE

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32805
  • 39010
  • 1390

Neostrada do 10 Mb/s - niska prędkość

A masz windows 10?
Anonim

Nie dotyczy

Neostrada do 10 Mb/s - niska prędkość

 @Piotrekk85 Nie. Mam Windows 7 Home Premium 64-bitowy.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32805
  • 39010
  • 1390

Neostrada do 10 Mb/s - niska prędkość

To może skontaktuj się z obsługą speedtestu pro bo nie mam pomysłu czemu połączenie jest uznawane za mobilne.
Anonim

Nie dotyczy

Neostrada do 10 Mb/s - niska prędkość

Wolę jeszcze poczekać do tego 8 sierpnia na przyjazd techników, jeżeli nie przyjadą, to dobiję się jeszcze na infolinii. U mnie są burze i upały, więc może być zwiększona liczba awarii.

Anonim

Nie dotyczy

Neostrada do 10 Mb/s - niska prędkość

Moja rada to jak najszybsze rozwiązanie umowy, oczywiście bez żadnej kary i przerzucenie się na mobilny.

Szkoda energii na szarpanie się z tą neostradą. 


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 1813
  • 2481
  • 104

Neostrada do 10 Mb/s - niska prędkość

@Anonim  Ja myślę, że technicy przekazali uszkodzenie do "kablarzy", czyli do osób zajmujących uszkodzeniami kablowymi. Będą dwoić się i troić aby ten kabel wskrzesić. Oni mają długie czasy naprawy.

Anonim

Nie dotyczy

Neostrada do 10 Mb/s - niska prędkość

@Anonim Jeżeli się umowa zakończy to ja czym prędzej powiem "do widzenia" neostradzie i wezmę internet domowy LTE.

Okej, także sobie jeszcze poczekam.

Narazie nie mogę nic zrobić z zerwaniem umowy bez kary ze względu na przedłużenie umowy (podpisanie aneksu na 24 mies). (przynajmniej odjęli 10zł od abonamentu w zamian za podpisanie)

Anonim

Nie dotyczy

Neostrada do 10 Mb/s - niska prędkość

No tak się nie zerwie. Żeby tak można było zamienić na mobilny od Orange. 


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 186
  • 312
  • 2

Neostrada do 10 Mb/s - niska prędkość

Przecież Ci mówiłem co masz zrobić. Pismo do Orange że parametry są poniżej tego co w umowie i prócz tego pismo do UKE. Ale ja mam wrażenie że chyba tak Ci jest dobrze z tymi parametrami bo nie chcesz z tym nic zrobić.

 

Skoro masz w umowie napisane jak wół że operator zapewnia ci prędkość 70 % minimum, a Ty masz zaledwie 15% to ja tu problemu nie widzę.

 

Lub sam ich się zapytaj czy nie mogą Cie tej umowy na LTE zamienić. Prosta sprawa.

Anonim

Nie dotyczy

Neostrada do 10 Mb/s - niska prędkość

1. Jakby było mi dobrze z tymi parametrami, to bym tutaj nie pisał (YouTube potrafi ciąć na 480p i wolno się pobierają pliki)
2. Wolę jeszcze męczyć Orange, aby wreszcie coś zrobili. Pięniedzy nie szkoda na dzwonienie, bo oprócz internetu mam jeszcze 2 telefony w abonamencie (nielimitowane rozmowy i SMS + 5GB pakietu internetu miesięcznie)
Zależy mi na wyciśnięciu wszystkiego, co może dać linia doprowadzona do mojej wsi (mam nadzieję na > 3 Mbps)
Jeszcze podobno 2 dni i jak nie przyjadą technicy, to ja mam zamiar jeszcze się dobić na infolinii.