- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cześć
Czy ktoś może podać poprawną konfigurację dla NEOFONu - telefon HD?
Od kilku dni mam problem z zarejestrowaniem numeru na telefonie ip.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ew może być problem po stronie routera, co kilka wątków na forum się pojawiało.
Podaj model i zanonimizowane screeny z konfiguracją to coś podpowiemy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ew może być problem po stronie routera, co kilka wątków na forum się pojawiało.
Podaj model i zanonimizowane screeny z konfiguracją to coś podpowiemy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neofon - telefon hd - konfiguracja
To samo i ja znalazłem.
Dziwna sprawa bo kilku restartach najlepszego modemu na świeci jakim jest oczywiście funbox 6 🙂 wszystko wróciło do normy...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neofon - telefon hd - konfiguracja
@mały801 jak to mówią wyłącz i włącz ponownie dobrym wyjściem w wielu przypadkach 😅
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neofon - telefon hd - konfiguracja
@mały801 no to dopowiem, że w FB6 nie mąż, wpływu na konfigurację VoIP innego niż restarty. Tu soft ładuje się automatycznie do 24h od uruchomienia usługi. Modem zgłasza się do specjalnego serwera i po loginie czy mac adrrsie zostaje załadowany specjalny soft konfiguracyjny. Dobrze zrobiłeś restartując, bo sam wymusiłeś wgranie softu
Może to zrobić również konsultant na infolinii, ale to już wymaga dzwonienia i wyjaśniania sprawy, a i zrozumienia problemu przez obsługę.
Sam naprawiłeś nieświadomie...