Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Neofon - telefon hd - konfiguracja

ROZWIĄZANE

Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 62
  • 54
  • 0

Neofon - telefon hd - konfiguracja

Cześć

Czy ktoś może podać poprawną konfigurację dla NEOFONu - telefon HD?

Od kilku dni mam problem z zarejestrowaniem numeru na telefonie ip.

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Neofon - telefon hd - konfiguracja

Ta konfiguracja jest aktualna https://www.orange.pl/kid,4002234815,id,4002809342,title,Neofon-Telefonia-Internetowa-konfiguracja-u...

Ew może być problem po stronie routera, co kilka wątków na forum się pojawiało.

Podaj model i zanonimizowane screeny z konfiguracją to coś podpowiemy.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

4 ODPOW. 4

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Neofon - telefon hd - konfiguracja

Ta konfiguracja jest aktualna https://www.orange.pl/kid,4002234815,id,4002809342,title,Neofon-Telefonia-Internetowa-konfiguracja-u...

Ew może być problem po stronie routera, co kilka wątków na forum się pojawiało.

Podaj model i zanonimizowane screeny z konfiguracją to coś podpowiemy.

Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 62
  • 54
  • 0

Neofon - telefon hd - konfiguracja

To samo i ja znalazłem.

Dziwna sprawa bo kilku restartach najlepszego modemu na świeci jakim jest oczywiście funbox 6 🙂 wszystko wróciło do normy...

Anonim

Nie dotyczy

Neofon - telefon hd - konfiguracja

@mały801 jak to mówią wyłącz i włącz ponownie dobrym wyjściem w wielu przypadkach 😅


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12784
  • 52607
  • 600

Neofon - telefon hd - konfiguracja

@mały801  no to dopowiem, że w FB6  nie mąż, wpływu na konfigurację VoIP  innego niż restarty. Tu soft ładuje się automatycznie  do 24h  od uruchomienia usługi. Modem zgłasza się do specjalnego serwera i po loginie czy mac adrrsie zostaje załadowany specjalny soft konfiguracyjny. Dobrze zrobiłeś  restartując, bo sam wymusiłeś wgranie softu

 Może to zrobić również konsultant na infolinii, ale to już wymaga dzwonienia i wyjaśniania sprawy, a i zrozumienia problemu przez obsługę. 

Sam naprawiłeś nieświadomie...