Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Neo 20mb


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2747
  • 10071
  • 53

Neo 20mb

@temporary_999 Podłączenie nowych klientów nie musiało dotyczyć Twojego kabla. Wystarczy że na centrali podłączą nowych abonentów. Obserwuj neta o różnych porach. Przeciążenie sieci zazwyczaj jest związane z porą dnia. Popołudniu i późnym wieczorem jest największe a w środku nocy i nad ranem najmniejsze.  


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 4
  • 20
  • 0

Neo 20mb

@marder

Mam wrażenie, że Twój post nic nie wnosi do tematu. 

 

Co mnie obchodzi jako użytkownika końcowego co i kogo podłączyli do centrali. Mogą sobie tam podłączyć pół Afryki i Watykan i to nie powinno mieć wpływu na działanie moich usług. -.-

 


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2747
  • 10071
  • 53

Neo 20mb

@temporary_999 Tyle wnosi że to nie musi dotyczyć twojego kabla o którym wspomniałeś. A obserwowanie jak zachowuje się net o różnych porach dnia i nocy pozwoli Ci określić czy to co mówił monter jest prawdą czy też zwykłą ściemą.


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 4
  • 20
  • 0

Neo 20mb

Mieszkam na wsi, tu każdy każdego zna w tym powiatowego pana montera.

Znamy się już kilka lat, proszę mi tu nie oskarżać uczciwego człowieka o ściemnianie.

 

W tej chwili jest niecałe 3Mb/s. W internetowych godzinach szczytu jest jeszcze gorzej.

Kij z prędkością. Mógłbym się zgodzić na 2Mb/s gdyby tylko wszystko działało, tymczasem niektóre gry/usługi praktycznie nie istnieją, nieważne czy bezpośrednio czy przez VPNa i to jest najdziwniejsze.

 


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 6193
  • 25275
  • 211

Neo 20mb


@temporary_999napisał(-a)

...

W tej chwili jest niecałe 3Mb/s. W internetowych godzinach szczytu jest jeszcze gorzej.

Kij z prędkością. Mógłbym się zgodzić na 2Mb/s gdyby tylko wszystko działało, tymczasem niektóre gry/usługi praktycznie nie istnieją, nieważne czy bezpośrednio czy przez VPNa i to jest najdziwniejsze.

 


Zupełnie nie jest to dziwne. Jakość połączenia spada, pewnie pojawiają się błędy i utrzymanie szyfrowanych połączeń przestaje być możliwe. Współczuję. Obawiam się jednak że poza uporczywym zgłaszaniem reklamacji nic nie możesz zrobić.

 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14151
  • 58190
  • 705

Neo 20mb

@temporary_999  jak wyglądają speetesty w różnych porach doby? Moze znajdziesz prawidłowość  obserwując speedtest  i dopinając jednocześnie pomiar linii i błędów na modemie? Chodzi o zależność między porą, testem prędkości a linią.  Zawsze warto wtedy zrobić restart modemu I zmierzyć ponownie.  Później skoro znasz montera to zapytać jakiego typu są karty na centrali.  Jeśli wie, to  niech spróbuje zmienić Ci port na karcie najmniej obciążonej. Warto się z nim porozumieć w tej kwestii, bo cały obiekt nie może być tak słabo zasilony.  Może to kwestia dociazonej karty?


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 4
  • 20
  • 0

Neo 20mb

Dobra na razie potestuje dwa dni prędkości w zależności od pory certyfikowanym narzędziem.
Udostępnię wyniki za dwa dni, a może więcej bo wichury idą to przewiduje odcięcie od prądu.

 

Po synchronizacji nic nie widać. Nawet gdy było 2Mb synchro na routerze pokazywało lekko ponad 10.

Sprawdzałem też drugi router zapasowy, na nim jest to samo. Teraz widzę pan Monter zmniejszył to do równej dychy.

 

Nie używam żadnego sprzętu od orange bo jest po prostu zły. Znajduje się dwa kilometry od mojej centralki. Nie ukrywajmy, jest to daleko, dlatego używam routerów tp-linka bo sprawdzają się najlepiej przy słabych sygnałach. Przy pierwszym tp-linku średnie pingi spadły o 15-20ms w porównaniu do sprzętu orange. O tragicznych możliwościach konfiguracji oraz zasięgu wifi nie wspomnę.

 

Czemu autor tematu się nie wypowiada? 😞

Miał ten sam problem w tym samym czasie. To pomaga w rozeznaniu problemu, gdy nie jest się odosobnionym przypadkiem.

 

line.jpg