- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neo 20mb
Witam . Od 2017 roku korzystam z Neostrady do 20mb. Do tego czasu miałem stabilne jak skałą 14-15mb ,takie miałem synchro i było wszystko jak należy. Pod koniec stycznia jednak prędkośc drastycznie spadła.W najlepszym przypadku 2-4mb,zaś w najgorszym i najczęściej jest to poniżej 1mb/s.Pomiary robione na stronie orange oraz na certyfikowanym PRO Speed Test. (Wszytskie po kablu,na kilku urządzeniach)Dzwoniłem na infolinie kilka razy,polecono wymienić modem i tak zrobiłem. Technik przyjechał,zmienił synchro na 19mb/s i powiedział że jest wszystko ok,jednak prędkość nadal bez zmian.Powiedziano mi że jest to wynik przeciążeń stałych i trzeba się przemęczyć,należy pamiętać że przez około 5 lat miałem cały czas powyżej 13mb. Jakieś rozwiązania ? Ktoś miał podobny problem?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neo 20mb
@lolo991 to są wyniki speedtestu na pomiarze operatora . Jeśli robisz certyfikowane na pro.speed.pl to te są wiarygodne. Pokaz jednak w menu modemu synchronizację łącza. Na 192.168.1.1 po zalogowaniu admin i hasło 8 pierwszych znaków klucza WPA ( w przypadku Funboxa) w zakładce DSL znajdziesz prędkość z jaką zapina się modem z centralą. To nam pokaż bez danych Twojej usługi
Dopiero wtedy będziemy wiedzieli jaka masz prędkość od strony łącza
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neo 20mb
Livebox 2.0. Tak jak wyżej napisałem ,modem polecono mi wymienić . Stary był od pierwszej umowy,jednak na starym jak i na nowym jest to samo. Przywracałem ust fabryczne,bez zmian.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neo 20mb
@lolo991 jeśli na obu modemach zachowuje się tak samo, to warto zgłosić przeciążenie węzła, ale z zaznaczeniem wcześniejszej wymiany portu. Tak należy zasugerować w zgłoszeniu. Jeśli po wymianie, która według mnie jest konieczna i wręcz obowiązkowa, nic się nie poprawi, to możesz być pewny przeciążeń. Tylko taka zasada, że nie są one całodobowe. Coś więc może się dziać na węźle i to już sprawa operatora, aby było ok.
Sugeruj wymianę portu na inną kartę bo to może być wina grupy portów na centrali
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neo 20mb
Ok,dzięki . Tylko powiedz mi jak takie zgłoszenie napisać,żeby nie było sytuacji jak przy ostatniej wizycie technika gdzie chciał mi wcisnąć asyste 49zł..
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neo 20mb
@lolo991 przede wszystkim na czacie załącz wyniki speedtestu certyfikowanego tak jak pisałem wyżej. To ważne, aby był wiarygodny. Nie daj się przekonać, że skoro synchro jest na poziomie 19Mb/sek to i transfer jest ok. Jeśli na certyfikowanym pomiarze wyjdzie słabo, to to też podlega reklamacji. Zaznacz, że skoro linia jest ok, modem był wymieniany, to Ty jako klient zrobiłeś wszystko co mogłeś i pozostałe tylko wymiana portu na centrali jako elementu "zestawu".
Dopiero po tym uznasz, że sprawdzono to, co zgłaszasz. Po tych czynnościach podpowiemy co dalej robić..
Nie daj się przekonać, że to musi być płatne, bo wina nie leży po Twojej stronie, a tylko udowadniasz problem. Przekonaj montera certyfikowanym pomiarem, że nie jest ok i to wina węzła, czyli nie Twoja
Zgłoszenie na cAcie rób w dni powszednie, abyś miał szansę porozmawiać z konsultantem, a nie z Max-em
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neo 20mb
Ok,dziekuje. Jutro podziałam w tym temacie i odezwę sie jak tylko coś sie ruszy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neo 20mb
Mam dokładnie ten sam problem. (zachodniopomorskie, pow. Myślibórz)
Neostrada 10Mb/s, przez lata stabilny jak skała poza pojedynczymi awariami.
Na wsi takiej jak moja to internet na wagę złota.
Po przejściu niżu Nadia 31 stycznia wszystko się zaczęło. Sprawdziłem u siebie wszystko, 2 routery 2 gniazdka 2 komputery, zgłosiłem awarię, przyjechał technik i lekko ograniczył transfer by wyeliminować błędy ale stwierdził, że "u nas w terenie" wszystko w porządku.
Dostałem SMS z orange, że "Mogą występować przejściowe problemy z Neostradą". Do dzisiaj problem występuje.
Pisałem dzisiaj z doradcą na czacie.
"Niestety, tak jak wspomniałem, prędkość nie jest związana z awarią, którą moglibyśmy usunąć. Monter
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »