Moje zgłoszenie o awarii jest ignorowane


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 12
  • 28
  • 0

Moje zgłoszenie o awarii jest ignorowane

09.12 zerwało mi połączenie z internetem. Założyłem sprawę przez stronę orange i dzień później dostałem telefon od Pani która umówiła do mnie technika na 10.12 między 10.00 a 12.00. Technik nie przyjechał. Nie mam jak się z nim skontaktować bo nie dostałem do niego numeru.

 

Prosiłem o pomoc w tej sprawie konsultantów na czacie. Jedyne co udało mi się załatwić to przekazanie tej sprawy do "pilnej realizacji" i że technik skontaktuje się ze mną w przeciągu 24h. Dalej nie mam z nim jednak żadnego kontaktu.

 

Status zgłoszenia jest dalej "w trakcie realizacji". Historia wygląda tak:

Zmieniono termin naprawy 2025-12-11 01:08   2025-12-12 13:22:00
Termin wizyty Technika zmieniony na 2025-12-11 10:00-12:00   2025-12-10 16:21:14
Oczekuje na przydzielenie technika   2025-12-10 04:09:18
Zarejestrowanie zgłoszenia   2025-12-09 11:05:11
 
Konsultanci są bezużyteczni. Zastanawiam się czy nie lepiej by było zrobić nowe zgłoszenie o awarii, bo z tym jest coś nie tak. Albo po prostu pójść bezpośrednio do salonu.
31 ODPOW. 31

Poziom 43, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 21693
  • 63290
  • 860

Moje zgłoszenie o awarii jest ignorowane

@Nite uszkodzenie usługi jest na infrastrukturze Orange, czy innego operatora?

Najgorzej, jak operatorem infrastruktury nie jest Orange, to może się przeciągnąć.

 

Poradnik Orange:

https://www.orange.pl/omnibook/zglaszanie-problemow-technicznych-w-moj-orange

https://www.orange.pl/omnibook/uszkodzenia-infrastruktury-technicznej-orange


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 12
  • 28
  • 0

Moje zgłoszenie o awarii jest ignorowane

Orange


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 2954
  • 13988
  • 131

Moje zgłoszenie o awarii jest ignorowane

@Nite Urwany światłowód? Co mówi diagnostyka z aplikacji/Max i diody na FB/ONT?


Poziom 43, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 21693
  • 63290
  • 860

Moje zgłoszenie o awarii jest ignorowane

@Nite operator na swojej infrastrukturze powinien szybko zareagować, a nie tak długo trzymać klienta w niepewności. Masz informacje zwrotną, co to za awaria?


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 12
  • 28
  • 0

Moje zgłoszenie o awarii jest ignorowane

Dioda globusa miga na biało. Jak próbuje wejść w ustawienia FB to wyskakuje mi takie coś:

Sprawdź swoje połączenie

Sprawdź połączenie do linii:

- Jeden koniec przewodu światłowodowego powinien być podłączony do gniazda optycznego Funboxa, a drugi do gniazda optycznego w ścianie.
Podłączenie jest prawidłowe, ale Internet nadal nie działa?
Możliwe, że połączenie FTTH nie zostało jeszcze aktywowane. Spróbuj ponownie później.

 

A co to za aplikacja do diagnostyki?

 

Nie mam żadnej informacji oprócz tego co podałem.

 

______

* Scalenie wpisów - Bartłomiej


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 2954
  • 13988
  • 131

Moje zgłoszenie o awarii jest ignorowane

@Nite Aplikacja Mój Orange lub Mój FunBox. Który to model FB?


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 12
  • 28
  • 0

Moje zgłoszenie o awarii jest ignorowane

To chyba chodzi o to co jest na stronie internetowej. Robiłem tam diagnozę i chatbot mi tylko odpisał że jest "coś nie tak". Mam FB 6


Poziom 43, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 21693
  • 63290
  • 860

Moje zgłoszenie o awarii jest ignorowane

@Nite jeśli dioda sieci miga na biało, to znaczy, że jest problem z konfiguracją usługi. Warto przywrócić router do ustawień fabrycznych i ponownie go uruchomić. Jeśli nie zadziała, to proponuję wymienić FunBox-a w salonie Orange. 

Jeżeli dioda internetu miga bardzo szybko miga na biało, to jest problem z połączeniem z siecią Orange. 

 

 

Więcej informacji o statusie diod na FB6:

https://www.orange.pl/omnibook/orange-funbox-6


Poziom 30, Pasjonat Galaktyczny
  • 2944
  • 12624
  • 75

Moje zgłoszenie o awarii jest ignorowane

Przecież żeby wejść na stronę konfiguracji Funboxa nie potrzebny jest dostęp do internetu.