- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Moje zgłoszenie o awarii jest ignorowane
@Nite https://www.orange.pl/omnibook/orange-funbox-6
Jeżeli globus miga powoli to spróbowałbym resetu do ustawień fabrycznych. Opis diod i procedury resetu jest pod podanym wyżej linkiem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Moje zgłoszenie o awarii jest ignorowane
@Nite daj znać, jak zadziała FB po restarcie do ustawień fabrycznych. Po ponownym uruchomieniu będzie trzeba chwilę poczekać, aż ponownie pobrane zostaną ustawienia.
Najważniejsze, aby poprawnie zinterpretować wskazania diod sygnalizacyjnych na routerze:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Moje zgłoszenie o awarii jest ignorowane
Próbuję wejść przez http://192.168.1.1 ale daje mi taki komunikat
Sprawdź swoje połączenie
Sprawdź połączenie do linii:
- Jeden koniec przewodu światłowodowego powinien być podłączony do gniazda optycznego Funboxa, a drugi do gniazda optycznego w ścianie.
Podłączenie jest prawidłowe, ale Internet nadal nie działa?
Możliwe, że połączenie FTTH nie zostało jeszcze aktywowane. Spróbuj ponownie później.
Próbowałem już resetu ale nie pomogło. Dioda globusa dalej szybko miga na biało.
_______
* Scalenie wpisów - Bartłomiej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Moje zgłoszenie o awarii jest ignorowane
@Nite próbowałeś zresetować router do ustawień fabrycznych, jak sugeruję w poście:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Moje zgłoszenie o awarii jest ignorowane
@Nitenapisał(-a)Próbowałem już resetu ale nie pomogło. Dioda globusa dalej szybko miga na biało.
Wymień wiec router w salonie i sprawdź na nowym routerze.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Moje zgłoszenie o awarii jest ignorowane
Na kompie kliknij Win+R. Wpisz: CMD.
W oknie konsoli wpisz: ipconfig i pokaż coś tam jest ciekawego.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Moje zgłoszenie o awarii jest ignorowane
@Nite jeżeli po resecie do ustawień fabrycznych i odczekaniu minimum 5 minut po ponownym uruchomieniu routera, dalej sytuacja jest taka sama, to według instrukcji na stronie:
https://www.orange.pl/omnibook/orange-funbox-6
Możliwe jest uszkodzenie routera. Proponowana jest wiec jego wymiana.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Moje zgłoszenie o awarii jest ignorowane
@Nite Nie złamałeś czasem patchcorda światłowodowego? Zawsze możesz kupić nowy i sprawdzić czy ruszy zamiast czekać na wizytę technika.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Moje zgłoszenie o awarii jest ignorowane
@Nite zaloguj się do FB i sprawdź status połączenia. Zweryfikuj podłączenie modemu i stan kabli.
Jeśli reset nie pomógł, musisz czekać na technika
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Moje zgłoszenie o awarii jest ignorowane
@atlas_cudow Próbowałem ale dalej wyskakuje to samo