- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Moje zgłoszenie o awarii jest ignorowane
09.12 zerwało mi połączenie z internetem. Założyłem sprawę przez stronę orange i dzień później dostałem telefon od Pani która umówiła do mnie technika na 10.12 między 10.00 a 12.00. Technik nie przyjechał. Nie mam jak się z nim skontaktować bo nie dostałem do niego numeru.
Prosiłem o pomoc w tej sprawie konsultantów na czacie. Jedyne co udało mi się załatwić to przekazanie tej sprawy do "pilnej realizacji" i że technik skontaktuje się ze mną w przeciągu 24h. Dalej nie mam z nim jednak żadnego kontaktu.
Status zgłoszenia jest dalej "w trakcie realizacji". Historia wygląda tak:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Moje zgłoszenie o awarii jest ignorowane
@Nite uszkodzenie usługi jest na infrastrukturze Orange, czy innego operatora?
Najgorzej, jak operatorem infrastruktury nie jest Orange, to może się przeciągnąć.
Poradnik Orange:
https://www.orange.pl/omnibook/zglaszanie-problemow-technicznych-w-moj-orange
https://www.orange.pl/omnibook/uszkodzenia-infrastruktury-technicznej-orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Moje zgłoszenie o awarii jest ignorowane
@Nite Urwany światłowód? Co mówi diagnostyka z aplikacji/Max i diody na FB/ONT?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Moje zgłoszenie o awarii jest ignorowane
@Nite operator na swojej infrastrukturze powinien szybko zareagować, a nie tak długo trzymać klienta w niepewności. Masz informacje zwrotną, co to za awaria?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Moje zgłoszenie o awarii jest ignorowane
Dioda globusa miga na biało. Jak próbuje wejść w ustawienia FB to wyskakuje mi takie coś:
Sprawdź swoje połączenie
Sprawdź połączenie do linii:
- Jeden koniec przewodu światłowodowego powinien być podłączony do gniazda optycznego Funboxa, a drugi do gniazda optycznego w ścianie.
Podłączenie jest prawidłowe, ale Internet nadal nie działa?
Możliwe, że połączenie FTTH nie zostało jeszcze aktywowane. Spróbuj ponownie później.
A co to za aplikacja do diagnostyki?
Nie mam żadnej informacji oprócz tego co podałem.
______
* Scalenie wpisów - Bartłomiej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Moje zgłoszenie o awarii jest ignorowane
@Nite Aplikacja Mój Orange lub Mój FunBox. Który to model FB?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Moje zgłoszenie o awarii jest ignorowane
To chyba chodzi o to co jest na stronie internetowej. Robiłem tam diagnozę i chatbot mi tylko odpisał że jest "coś nie tak". Mam FB 6
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Moje zgłoszenie o awarii jest ignorowane
@Nite jeśli dioda sieci miga na biało, to znaczy, że jest problem z konfiguracją usługi. Warto przywrócić router do ustawień fabrycznych i ponownie go uruchomić. Jeśli nie zadziała, to proponuję wymienić FunBox-a w salonie Orange.
Jeżeli dioda internetu miga bardzo szybko miga na biało, to jest problem z połączeniem z siecią Orange.
Więcej informacji o statusie diod na FB6:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Moje zgłoszenie o awarii jest ignorowane
Przecież żeby wejść na stronę konfiguracji Funboxa nie potrzebny jest dostęp do internetu.
- « Poprzedni
- Następny »