Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Konsultanci grożą mi zerwaniem umowy

ROZWIĄZANE

Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 10
  • 33
  • 0

Konsultanci namawiają do przejścia na światłowód

Negatywne nastawienie jest spowodowane około 5 latami bardzo złej usługi i zadbania o klienta. Nie pierwszy raz rzucana na mnie słuchawka, lub ignorowanie próśb. Poza tym ja wiem że jest zasada CCC czyli cena czyni cuda, ale to nie oznacza że najtańsza oferta ma być najgorsza. Bo ta oferta była z poprzedniej umowy z 5lat temu gdzie wtedy nie była ona najtańsza, a teraz przez te podwyższki cen telewizję są poprostu droższe i mi się opłaca zostanie przy niej. Dlatego zadałam pytanie czy mogą mi ją wypowiedzieć 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32780
  • 38791
  • 1388

Konsultanci namawiają do przejścia na światłowód

Tak, mogą. Ale to nie przez telefon. Przyjdzie pismo - emailem (o ile wyraziłeś zgodę) lub tradycyjną pocztą.

Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 10
  • 33
  • 0

Konsultanci namawiają do przejścia na światłowód

Chodzi o to że jak nie chcę światłowodu, to muszę mieć antenę. A tak teraz mam telewizję po kablu bez problemu i dodatkowo internet mobilny z innej firmy. I tak chcę aby zostało nie chce nic innego, a oni wydzwaniają ostatnio coraz częściej i prośby nie poskutkowały to zaczęli mówić o wypowiedzeniu umowy

 

Piotrek, dzięki bo jako jedyny bez dyskusji odpowiedziałeś mi na pytanie. Czyli zacznę rozglądać się za innymi ofertami. Życzę wszystkim miłego dnia

 

____________

* Scaliłem wpisy - Wiktor


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32780
  • 38791
  • 1388

Konsultanci namawiają do przejścia na światłowód

Tam gdzie jest światłowód, to Orange wycofuje linie miedziane. Ale to nie jest natychmiastowe. Czasem to też zależy od bazy innych użytkowników w okolicy. W szczególności jeśli jest w okolicy jakiś szpital, urząd czy jednostka wojskowa - to taki proces może potrwać nieco dłużej.


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 10
  • 33
  • 0

Konsultanci namawiają do przejścia na światłowód

Światłowód został dopiero wprowadzony na początku lutego więc świeża sprawa, ale i tak dziękuję za tą odpowiedź 


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29507
  • 271

Konsultanci namawiają do przejścia na światłowód


@Olabronapisał(-a)

Piotrek, dzięki bo jako jedyny bez dyskusji odpowiedziałeś mi na pytanie.


Może z małą dyskusją ale ode mnie też otrzymałeś wyczerpującą odpowiedź na Twoje pytanie już na samym początku...Rozwiązano: Konsultanci grożą mi zerwaniem umowy - Nasz Orange - 365621


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 6374
  • 26055
  • 216

Konsultanci namawiają do przejścia na światłowód


@Olabronapisał(-a)

Negatywne nastawienie jest spowodowane około 5 latami bardzo złej usługi

...

Dlatego zadałam pytanie czy mogą mi ją wypowiedzieć 


No więc dostałeś oczywistą odpowiedź: tak umowę da się wypowiedzieć. Oczywiście, na Twojej umowie jest to wyraźnie napisane, więc w sumie nie musiałeś nawet pytać, ale wiadomo: kto pyta nie błądzi.

 

Przy okazji jednak dostałeś też opinie (do których się przyłączam), jednoznacznie wskazujące na fakt, że jest ogromna różnica pomiędzy komfortem i jakością usłuch na kablach miedzianych i na światłowodzie, na korzyść światłowodu. Wobec tego Twoje negatywne nastawienie jest oparte na błędnych przesłankach.

 

Ja doskonale rozumiem, że skoro wszystko Ci działa to nie chcesz nic zmieniać, wręcz podchodzisz do wszelkich "rewolucyjnych" propozycji agresywnie. Masz prawo. IMHO robisz sobie krzywdę, ale to też Twoje prawo i nic mi do tego.

 

Gdybyś jednak zdecydował się na rozważenie dostępnych opcji to zachęcam do zadawania na NO dalszych pytań. Sądząc po tym co napisałeś w tym wątku masz dość... ogólnikowe pojęcie o usługach z których korzystasz. Od przybytku wiedzy w tym zakresie zdecydowanie krzywda Ci się nie stanie. Na początek zachęcam do poczytania postów w innych wątkach NO.


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 10
  • 33
  • 0

Konsultanci namawiają do przejścia na światłowód

Dlatego rano już oznaczyliśmy wątek jako rozwiązany, nie trzeba do niego nic dodawać. Wiadomo że umowy da się wypowiedzieć z poważnych przyczyn, dlatego pytanie było czy moja odmowa przejścia na światłowód jest tak tragiczna aby zerwać już 5letnia umowę. Jednakże posiadając internet w 5roznych domach, z 5 różnych firm (tutaj nie przesadzam bo wynajmuje kilka mieszkań) to tylko Orange mnie straszył zerwaniem umowy, jak coś nie zrobię po jego myśli. Wiadomo są zwolennicy światłowodów, którzy będą go polecać, ale trzeba też uszanować drugą stronę która woli inne rozwiązania, nawet internet mobilny router. Poza tym przykład od sąsiadów:   przerwało internet światłowodowy I czas oczekiwania na naprawę 6dni albo fałszywe zamykania raportów o ich naprawach i tak ciągnięte sprawy 2tyg koniec końców (normalny człowiek poradzi sobie 2tyg bez internetu, bo ma też ten z telefonu, ale ja przy posiadaniu niepelnosprawnego dziecka co tylko komunikuje się internetem ,nie mogę sobie na takie coś pozwolić).Ja rozumiem że światłowód w niektórych miejscowościach może działać dobrze, ale są też miejsca w których nie jest najlepszym. Dlatego ja korzystam z usług mobilnego routera, dla którego nie  jest potrzebny technik, a wystarczy lepszy konsultant on-line 10min i naprawione .

 

________________
* Usunąłem zbędny cytat – moderator Michał


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 6374
  • 26055
  • 216

Konsultanci namawiają do przejścia na światłowód

@Olabro 

No nie musisz przecież czytać, nikt cię nie zmusza. Nie musisz mnie też o niczym przekonywać. Nie ja prosiłem o pomoc.


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2758
  • 10139
  • 54

Konsultanci namawiają do przejścia na światłowód

@Olabro póki płacisz abonament to nie mogą Cię od tak wyłączyć. Mogą to zrobić w momencie zaprzestania świadczenia usług bo np fima upadła, urządzenia zostały wyłączone, zmienili profil działalności itp.