- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam.
Ostatnio podczas prac ziemnych na drodze publicznej zostało urwane przyłącze napowietrzne do mojego domu. Niestety naprawa przyłącza trwa już ponad tydzień, gdzie jest to technicznie proste zadanie... Pomimo wielokrotnych zgłoszeń do Orange, Nexera za przeproszeniem ma gdzieś brak przyłącza i po prostu codziennie zmienia datę naprawy na dzień następny. Konsultanci Orange rozkładają ręce...
Jeśli chodzi o próby kontaktu bezpośrednio z Nexerą to tak naprawdę jest to rozmowa albo z jakimś wirtualnym asystentem albo formularz zgłoszenia na który nikt nie odpowiada... Rozmowa z tą firmą to dno i metr mułu, zachowują się jak firma krzak.
Może ma ktoś jakiś sprawdzony kontakt z w/w firmą, żebym chociaż mógł się dowiedzieć czegokolwiek na temat naprawy uszkodzenia.
Niestety ale po wielu latach będzie to raczej koniec współpracy z orange.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dziękuje wszystkim za pomoc.
W połowie zeszłego tygodnia udało się sprawę załatwić. Niestety to kopanie się trochę z koniem bo najszybciej pomógł lokalny kontakt z jednym z pracowników firmy hurtowej...
Oczywiście Nexera zrzuca winę na orange i tak w koło... Mimo wszystko to jednak Nexera dała ciała. Jeśli chodzi o kontakt z nimi to totalny dramat.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uszkodzenie na linii nexery.
Cześć @Adrek
Próbowałeś skontaktować się poprzez formularz do zgłoszenia uszkodzenia sieci Nexera. Podsyłam Ci linka do niego https://www.nexera.pl/pl/formularz-do-zgloszenia-uszkodzen-sieci
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uszkodzenie na linii nexery.
Oczywiście. Zgłosiłem uszkodzenie najpierw w Orange potem w Nexerze, a dziś nawet przez tego śmiesznego wirtualnego asystenta Nexery. Niestety po za telefonem w sumie zaraz po pierwszym zgłoszeniu że jest to prosta naprawa i będzie zrobione w sobotę bo mają dużo zgłoszeń to do tej pory jest cisza. Problemem dla mnie jest to że z Internetu nie korzystam tylko dla rozrywki ale także jako narzędzie pracy, czasami także właśnie w domu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uszkodzenie na linii nexery.
@Adrekwydaje mi się że musisz zgłaszać cały czas ten problem poprzez ten link zgłoszenie uszkodzeń sieci aż w końcu uszkodzenie zostanie osunięte 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uszkodzenie na linii nexery.
@Pablo5 w dalszym ciągu wydaje mi się że nie jest to normalne podejście do klienta, w przypadku braku reakcji ze strony hurtownika, tak duża firma jak Orange powinna mieć podpisaną współpracę ruchową i naprawić uszkodzenie własnymi służbami...
Niestety zostałem olany na całej linii...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uszkodzenie na linii nexery.
@Adrekznalazłem jeszcze taką informację na stronie Nexery. Zauważyłeś uszkodzenie sieci Nexery. Gdzie mogę to zgłosić? Dziękujemy za czujność! Wszelkie uszkodzenia sieci (zerwane kable czy otwarte skrzynki) prosimy zgłaszać na adres mailowy utrzymanie@nexera.pl.
Spróbuj jeszcze napisać na ten adres email co znalazłem w najczęstszych zadawanych pytaniach na stronie Nexera https://www.nexera.pl/pl/faq
Może ten e-mail pomoże Ci
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uszkodzenie na linii nexery.
@Adrek na styku dwóch operatorów zawsze dochodzi do problemów. Większe, mniejsze, ale zawsze będą.
Co poradzę? Zadzwoń na infolinię i poproś o eskalację zgłoszenia ( wiem co piszę) do operatora Nexera.
Jest podobno specjalny system eskalacji problemów i tego już nie za bardzo mogą zbagatelizować. Wiem, że naprawdę trudno jest wpłynąć na inną firmę partnerską
Powodzenia
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uszkodzenie na linii nexery.
@agat13 Praktycznie codziennie niby eskalowane było zgłoszenie. Najlepsze w tym wszystkim jest to że przed chwilą dostałem wiadomość z Nexery że oni to chcą naprawić i niby kontaktują się codziennie ze mną, w celu ustalenia nowego terminu. Gdzie taki kontakt nie ma miejsca…
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uszkodzenie na linii nexery.
@Adrek możesz napisać do porady@dlakonsumentow.pl i opisać sytuację lub zadzwonić 801440220, 222667676. Nie wiem jaka jest umowa pomiędzy Nexerą i Orange ale chyba awarię powinna usunąć Nexera. Standard to 48 godzin a nie tydzień.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uszkodzenie na linii nexery.
@Adreknapisał(-a)@Pablo5 w dalszym ciągu wydaje mi się że nie jest to normalne podejście do klienta, w przypadku braku reakcji ze strony hurtownika, tak duża firma jak Orange powinna mieć podpisaną współpracę ruchową i naprawić uszkodzenie własnymi służbami...
Niestety zostałem olany na całej linii...
zgłaszaj uszkodzenie do Orange. u tej firmy masz usługę i to jej płacisz.
orange nie moze wysłać swoich techników do uszkodzenia sieci. jedynie to monter od Orange może przyjść i sprawdzić co się dzieje za ONT
nexera to ciezki zawodnik.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »