- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam co pada deszcz to zrywa mi połączenie z internetem, zawsze to było tak że padał deszcz to internet przy okazji też lecz zawsze po paru minutach wracał nawet jak była to prędkość 20mb/s czy mniej ale zawsze wracał. Wczoraj gdy zaczęło padać internet padł całkowicie i do dzisiaj go nie ma, zgłoszona awaria czy można naprawę awarii przyspieszyć?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kolejna Awaria
@Kamillo90 masz pewnie kiepski stan techniczny linii i przy opadzie deszczu występuje zwarcie, efektem brak internetu. Jeżeli w niedługim czasie ma być światłowód, to nie ma co się zastanawiać, trzeba brać, bo linii miedzianej nie będą naprawiali.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kolejna Awaria
Wiadomo że wezmę tylko ciekawi mnie oferta bo dwie kamienice dalej gdzie jest już światłowód to pewna osoba wzięła internet z tv i wyrwał 2gb w cenie 300 na rok i ogólnie dużo tańszą ofertą bo tam 3 miesiące gratis czegoś tam 6 miesięcy gratis innego. Mi za to daje takie same warunki co teraz i w tej samej cenie tylko że net 300mb
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kolejna Awaria
@Kamillo90napisał(-a)Wiadomo że wezmę
...
No i to jest chyba odpowiedź na pytanie o brak elastyczności u sprzedawcy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kolejna Awaria
@Kamillo90 trzeba dowiedzieć się jakim kanałem sprzedawano sąsiadowi...i się podpiąć pod jego kontakt
Oferta jest jedną, ale różni sprzedawcy maja różne uprawnienia do zniżek i bonusów
Poza tym migracja i nowy klient, to dwie różne oferty. Może nie diametralnie, ale...
Już pisaliśmy o braku kierunku na lojalnościowe umowy u operatora...i nic
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kolejna Awaria
@Kamillo90 ja to bym za bardzo nie ufał przedstawicielowi handlowemu (na pewno nie do końca), skoro już pewnikiem jest u Ciebie dostęp do światłowodu to na Twoim miejscu zamawiałbym usługę u źródła czyli infolinia i konsultant Orange Kontakt z Orange | Orange Polska lub tu Zamówienie połączenia z doradcą sprzedażowym - Nasz Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kolejna Awaria
@Kamillo90 kiepski stan linii a jej wymiana jest już nieopłacalna dlatego tak jest. Sprawdź promocje w internecie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kolejna Awaria
@Kamillo90Zapewne już działa 😉 Tak to jest w tymi awariami przed weekendem 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kolejna Awaria
Znów mam problem z zalogowaniem się na forum. Za każdym razem błędny login i muszę od nowa zakładać konto.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »