Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Kolejna Awaria

ROZWIĄZANE

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 11
  • 39
  • 0

Kolejna Awaria

Witam co pada deszcz to zrywa mi połączenie z internetem, zawsze to było tak że padał deszcz to internet przy okazji też lecz zawsze po paru minutach wracał nawet jak była to prędkość 20mb/s czy mniej ale zawsze wracał. Wczoraj gdy zaczęło padać internet padł całkowicie i do dzisiaj go nie ma, zgłoszona awaria czy można naprawę awarii przyspieszyć? 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 527
  • 1899
  • 13

Kolejna Awaria

Jeśli kable są miedziane i owinięte papierem (tak niestety się robiło) to jest to pewnie normalny objaw. Jeżeli tak jest to trzeba czekać aż to wyschnie lub wymienić na światłowód.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

10 ODPOW. 10

Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 527
  • 1899
  • 13

Kolejna Awaria

Jeśli kable są miedziane i owinięte papierem (tak niestety się robiło) to jest to pewnie normalny objaw. Jeżeli tak jest to trzeba czekać aż to wyschnie lub wymienić na światłowód.

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18430
  • 52693
  • 710

Kolejna Awaria

@Kamillo90 masz pewnie kiepski stan techniczny linii i przy opadzie deszczu występuje zwarcie, efektem brak internetu. Jeżeli w niedługim czasie ma być światłowód, to nie ma co się zastanawiać, trzeba brać, bo linii miedzianej nie będą naprawiali.


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 11
  • 39
  • 0

Kolejna Awaria

Wiadomo że wezmę tylko ciekawi mnie oferta bo dwie kamienice dalej gdzie jest już światłowód to pewna osoba wzięła internet z tv i wyrwał 2gb w cenie 300 na rok i ogólnie dużo tańszą ofertą bo tam 3 miesiące gratis czegoś tam 6 miesięcy gratis innego. Mi za to daje takie same warunki co teraz i w tej samej cenie tylko że net 300mb


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5496
  • 22116
  • 181

Kolejna Awaria


@Kamillo90napisał(-a)

Wiadomo że wezmę

...


No i to jest chyba odpowiedź na pytanie o brak elastyczności u sprzedawcy.


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12995
  • 53353
  • 620

Kolejna Awaria

@Kamillo90  trzeba dowiedzieć się jakim kanałem sprzedawano sąsiadowi...i się podpiąć pod jego kontakt

Oferta jest jedną, ale różni sprzedawcy maja różne uprawnienia do zniżek i bonusów 

Poza tym migracja i nowy klient, to dwie różne oferty. Może nie diametralnie, ale...

Już pisaliśmy o braku kierunku na lojalnościowe umowy u operatora...i nic


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29460
  • 270

Kolejna Awaria

@Kamillo90 ja to bym za bardzo nie ufał przedstawicielowi handlowemu (na pewno nie do końca), skoro już pewnikiem jest u Ciebie dostęp do światłowodu to na Twoim miejscu zamawiałbym usługę u źródła czyli infolinia i konsultant Orange Kontakt z Orange | Orange Polska lub tu Zamówienie połączenia z doradcą sprzedażowym - Nasz Orange


Poziom 27, Znawca Przestworzy
  • 2516
  • 9023
  • 45

Kolejna Awaria

@Kamillo90 kiepski stan linii a jej wymiana jest już nieopłacalna dlatego tak jest. Sprawdź promocje w internecie.


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12995
  • 53353
  • 620

Kolejna Awaria

@Kamillo90Zapewne już działa 😉 Tak to jest w tymi awariami przed weekendem 🙂


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 2
  • 0

Kolejna Awaria

Znów mam problem z zalogowaniem się na forum. Za każdym razem błędny login i muszę od nowa zakładać konto.