- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kilka razy w ciągu dnia rozłącza się internet
@macky1985 połączenie między centralą a routerem jak najbardziej jest w porządku. Brak błędów na linii. Ewidentnie musi być problem na centrali lub autoryzacja loginu i hasła do internetu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kilka razy w ciągu dnia rozłącza się internet
Próbowałem bez /ipv6 i nie było poprawy. Dostałem dziś SMS że moje zgłoszenie zostało zrealizowane. Diagnostyka nie wykazała żadnych nieprawidłowości po stronie Orange i tyle. Żaden monter się do mnie nie odzywał. Tylko powiadomienie SMS. Nic z tego nie rozumiem, zgłaszając problem bot widzi nieprawidłowości a po diagnostyce wszystko ok?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kilka razy w ciągu dnia rozłącza się internet
Czy z moim problemem można jeszcze cos zrobić. Od orange dostaje wiadomości, że problemu nie ma po ich stronie. Więc może ja mam coś nie tak w ustawieniach?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kilka razy w ciągu dnia rozłącza się internet
@macky1985 po otrzymaniu SMS-a z informacją dalej występują przerwy w połączeniu z internetem?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kilka razy w ciągu dnia rozłącza się internet
Tak dalej bez zmian. Zamówiłem wizytę technika do domu niech sprawdza bo nie mam juz siły.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kilka razy w ciągu dnia rozłącza się internet
@macky1985 może trzeba spróbować jeszcze raz zrobić zgłoszenie, ale nie przez MAX-a, tylko przez konsultanta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kilka razy w ciągu dnia rozłącza się internet
Dziękuję za pomoc. Zamówiłem technika. Jeśli naprawią i dowiem się od niego co nawaliło to podzielę się tym tutaj.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kilka razy w ciągu dnia rozłącza się internet
@macky1985 upierają się przy zmianach Anię portu. Fakt, że czasem jest jakiś drobiazg ( np kondensator uszkodzony w starym dniazdku czy niepełny styk we wtyczce) ale tu bym obstawiał na 99% port. Przekonaj montera do testowej wymiany. To dla niego nie problem tylko zaznacz, żeby był na innej karcie i najlepiej na mało obciążonej ( jest w stanie to ustalić z zarządzaniem usługa)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kilka razy w ciągu dnia rozłącza się internet
@macky1985 zgłosił bym też usterkę FunBox, bo może w nim tkwi problem, skoro linia internetu ok i stabilne połączenie jest.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kilka razy w ciągu dnia rozłącza się internet
@Anonim FunBox jest nowy. Problem był już na dwóch poprzednich liveboxach, ale dziękuję za rade.