- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dzień dobry,
Od 6 dni czekamy na telefon od technika, który miał zadzwonić w ciągu 24 godzin. Mimo upływu czasu nie otrzymaliśmy żadnego kontaktu.
Dodatkowo, mimo ustalonego terminu instalacji na dzisiaj, wczoraj otrzymaliśmy informację o jej opóźnieniu o 16 dni. Jest to absolutnie nieakceptowalne, zwłaszcza że 20 lutego kończy się nasza umowa z Play i zostaniemy bez internetu.
Żądamy natychmiastowego kontaktu ze strony technika oraz ustalenia nowego, pilnego terminu instalacji. Dalsze opóźnienia są nie do przyjęcia, a takie zachowanie jest niepoważnym traktowaniem klienta dla tak dużej i renomowanej firmy, jaką jest Orange.
Z wyrazami szacunku
Piotr
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Pmag no to już wiesz. Dopiszę: ta prędkość usługi wymaga przy pierwszym kliencie z danego OPP wymiany karty na xgs-pon. To niestety trwa, bo realizuje to inny dział niż instalatorzy i umówić mogą dopiero po podpisaniu zamiany tej karty na nową
Stąd przesunięcia terminu pierwotnego..
Widzisz jakie cuda: my wiemy, a konsultanci nie zawsze...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jednostronne przełożenie terminu wizyty instalatora
@Pmag niestety, to forum użytkowników i takie posty już były. Wyjaśnialiśmy dlaczego przejście miedzyoperatorskie z usługami światłowodu jest skomplikowane systemowo. Zamówienie w Orange musi mieć etap: wykonane przyłącze i gniazdko gotowe do instalacji dla Orange. Bez tego kroku proces wisi. Ten krok operator sieci musi wykonać po końcu umowy z dotychczasowym operatorem ( Play) .
Takie zasady...
Taka wizyta jest ciężka do zgrania bez przerwy w dostawie netu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jednostronne przełożenie terminu wizyty instalatora
@Pmag takie rzeczy reklamuj do BOK.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jednostronne przełożenie terminu wizyty instalatora
Dzięki za odpowiedź, ale nie jest jak piszesz. Tu chodzi o całkiem nowy podłączenie światłowodu(do tej pory mam po przewodzie antenowym). Godziłem się na opłatę u obu operatorów(Orange i Play), aby nie zostać bez internetu. Miałem 9 dni widełek, a tu okazuje się, że zostanę tydzień bez usług.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jednostronne przełożenie terminu wizyty instalatora
@Pmag a widzisz..kwestia konkretnej informacji, bo ten aktualny operator świadczy również FTTH.
Zapytam: przyłącze doziemne czy napowietrzne. Choć i tak to bez różnicy, bo przy niskich temperaturach technicy mogą nie wykonywać instalacji zewnętrznych.
Tu może wchodzić w grę jeszcze jeden aspekt. Na jakiej sieci będzie usługa? Kto będzie operatorem tej sieci ( nie usługodawcą)? Tu czasem zawodzi komunikacja pomiędzy jednym operatorem, wykonującym przyłącze, a drugim, dostawcą usługi i urządzeń.
Warto dopytać o te sprawy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jednostronne przełożenie terminu wizyty instalatora
- Tu instalacja ma być w Krakowie, w bloku. Na klatce schodowej jest skrzynka Orange, zaraz obok moich drzwi. Instalacja banalna, bo nawet nie trzeba wiercić. Mało tego, chciałem skontaktować się z technikiem, aby przygotować mieszkanie do instalacji, tj zdjęcie listew przypodłogowych, odsunięcie mebli, tak aby instalacja przebiegła szybko i sprawnie.
Jestem totalnie zaskoczony takim podejściem Orange do klienta. Uważam, że informacja powinna być telefoniczna i powinienem być poinformowany o dokladnej przyczynie. Tu, to ja się staram o kontakt. Czuję się jak petent, a nie klient
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jednostronne przełożenie terminu wizyty instalatora
@Pmag tu masz całkowitą rację.
W świetle tego co mówisz nie widzę żadnych problemów technicznych z podłączeniem, czyli dochowaniem pierwotnego terminu.
Jeszcze jedno pytanie: jaka prędkość zamówiłeś? To ważne, bo dla 8Gb/sek terminy są dłuższe bo wiążą się ze zmianą urządzeń sieciowych
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jednostronne przełożenie terminu wizyty instalatora
Właśnie 8Gb. Ale i tak mogli zadzwonić i przeprosić za zaistniałą sytuację. Postawienie przed faktem dokonanym, to nieprofesjonalne podejście do klienta
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jednostronne przełożenie terminu wizyty instalatora
U mnie internet był zakładany w grudniu, również w bloku, nie była to wcale taka prosta sprawa.
Na pierwszy termin technik przyjechał na 10 minut, zrobił zdjęcia na klatce schodowej i pojechał wystąpić o pozwolenie do administratora wspólnoty mieszkaniowej. Co prawda Orange 4 miesiące temu dostał zgodę na instalację Światłowodu w bloku, ale dotyczyła ona niby tylko instalacji w szachcie zbiorczym, nie rozprowadzenie do poszczególnych mieszkań (według mnie nie jest to prawda, w projekcie było wyraźnie napisane o podłączeniu poszczególnych mieszkań, ale co ja tam wiem). Co ciekawe sąsiad z naprzeciwka, który ma ścianę graniczącą z tym szachtem mógłby mieć światłowód założony podczas jednej wizyty, bo nie wymaga to prowadzenia instalacji po klatce tylko bezpośredniego przewiercenia się do lokalu - tak powiedział technik.
Po dwóch tygodniach od wizyty nic się w temacie nie działo, dopiero po moim kontakcie z administratorem okazało się, że Orange chce ten metr światłowodu do mojego mieszkania doprowadzić w rurce, a Administrator wymaga doprowadzenia w korytku kablowym 😄 Na szczęście udało się ustalić wspólną wersję (korytka, które technik musiał specjalnie na tą okazję podobno kupić 😄 ) i już po 3 tygodniach od pierwotnego terminu mogłem się cieszyć Światłowodem w domu.
Więc jeśli masz możliwość to dowiedz się w administracji budynku, czy sprawa nie utknęła gdzieś na jakimś etapie uzgodnień.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Pmag no to już wiesz. Dopiszę: ta prędkość usługi wymaga przy pierwszym kliencie z danego OPP wymiany karty na xgs-pon. To niestety trwa, bo realizuje to inny dział niż instalatorzy i umówić mogą dopiero po podpisaniu zamiany tej karty na nową
Stąd przesunięcia terminu pierwotnego..
Widzisz jakie cuda: my wiemy, a konsultanci nie zawsze...
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »