- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jakoś linii błędy prosze o pomoc
My na to nie mamy wpływu zobacz tu https://nasz.orange.pl/t5/Światłowód-i-Neostrada/Dosyć-częste-rozłączanie-nasilające-się-w-weekendy-...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jakoś linii błędy prosze o pomoc
hmm już mam 5 błędów dziwne.Ostatnio minął 2dzień i 8h i były 2 błędy teraz jest 1dzień i 10h i jest 5 błędów już
jak się ich nazbiera to reset routera czy mam dzwonić do orange?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jakoś linii błędy prosze o pomoc
@nico999Możesz ich mieć 50/100 dziennie ale nie powinno to wpłynąć na działanie Internetu. Wystarczy wyłączenie i włączenie routera nie ma potrzeby dzwonić do Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jakoś linii błędy prosze o pomoc
ale te 50/100 wpłynie na prędkość pobierania..
już mam 8 błędów dziwne..dlaczego wcześniej 2 dni chodził router i były 2 błędy a dzisiaj więcej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jakoś linii błędy prosze o pomoc
2 dni chodził router i były 2 błędy a teraz ma 8 i się martwi
Ja miałem po 100 na dobę i internet śmigał jak należy. Jak będziesz miał po 1000 dziennie, to wtedy zacznij się martwić, a teraz nawet na to nie patrz. Błędy w adslu były, są i będą. Taka to już technologia. Wystarczy, że kogoś dodatkowego podłączyli do centralki i już mogą ci się zwiększyć ilości błędów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jakoś linii błędy prosze o pomoc
Witam prosiłbym o pomoc.. aktualnie synchro miałem 70444kb/s
brakło prądu 2 dni temu.. po włączeniu okazało się ze synchro mi skoczyło do 72666kb/s
no to ja heppy... ale dzisiaj nie mogłem zalogowac się do routera to wykonałem reset no i po resecie synchro mam 70070kb/s..... to znów dałem reset i skoczyło 70756kb/s i tak zostawiłem.. a wtedy miałem 2mb prawie wiecej.. aha i wtedy ilośc decybeli pisała 8.5db a normalnie pisze 9.1 9.2
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jakoś linii błędy prosze o pomoc
@nico999My ci nic nie pomożemy tak działa DLM na adsl czy vdsl2 masz zapis w umowie że od 20Mb do 80Mb jak chcesz to zgłaszaj do BOK.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jakoś linii błędy prosze o pomoc
Tyle to sobie mogą pływać parametry nie widać żadnego problemu z linią.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jakoś linii błędy prosze o pomoc
Resetuj dalej router @nico999 to niedługo więcej Ci przytnie i zostanie na stałej wartości i nie odda.. 🙂 Przy technologii xDSL niewskazane jest resetowanie routera, bo DLM wyłapuje to jako zaniki synchronizacji i reaguje przycinając prędkość i/lub zwiększając przeplot (większe pingi).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jakoś linii błędy prosze o pomoc
zdaje się, że w Twoim temacie padło wiele pomocnych podpowiedzi . Jeśli uważasz, że któraś z nich zasłużyła na wyróżnienie, to - śmiało! - zachęcam do jej oznaczenia. Szczegóły poniżej :):
- jeśli założyłeś temat i pojawiła się dobra odpowiedź lub rozwiązanie - oznacz najlepszą odpowiedź klikając w przycisk
Podziękujesz w ten sposób osobie, która pomogła i pomożesz osobom, które będą miały podobne pytanie.
- « Poprzedni
- Następny »