Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Jak to wreszcie jest z tą szybkością internetu.

Anonim

Nie dotyczy

Jak to wreszcie jest z tą szybkością internetu.

Uff dokopałem się do tych danych i wygląda to tak:
statystyki.png

Anonim

Nie dotyczy

Jak to wreszcie jest z tą szybkością internetu.

Bez tytułu2.png

Daleko od tz. centrali, a jak by zostawić tylko zaznaczone G.Dmt  w Wybierz modulacje to się zepnie linia?

 

Anonim

Nie dotyczy

Jak to wreszcie jest z tą szybkością internetu.

aż taki mądrala to ja nie jestem - nie będę majstrował bo nie będę później potrafił tego naprawić.

Anonim

Nie dotyczy

Jak to wreszcie jest z tą szybkością internetu.

Nic nie wybuchnie od tej zmiany domyślnie jest tylko nie zaznaczone AnnexM tak mi się wydaje, a G.lite jest nie potrzebny może być nie zaznaczony. Jakby się nie chciało zsynchronizować powiedzmy przez 2min. to wrócić do tego co jest zaznaczone.

Anonim

Nie dotyczy

Jak to wreszcie jest z tą szybkością internetu.

Cześć!
Kilka dni mnie tu nie było - małe zajęcia rodzinne wymusiły na mnie wyjazd z domu, więc nie mogłem pisać choć wiele się wydarzyło - ale po kolei:

 

Zadzwoniłem oczywiście na infolinię z pytaniem jakie to prędkości osiąga neostrada w pobliżu mojej lokalizacji? Pani sprawdziła moje łącze i wyszło jej dokładnie tak jak mnie czyli prędkość ok. 1,1Mb/s, stwierdzając przy tym, że łącze jest mocno niestabilne i pewnikiem gdzieś istnieje jakieś zewnętrzne uszkodzenie kabla cyt. "pewnie oberwał gdzieś na zewnątrz". Pani jednak wymigała się od odpowiedzi na pytanie o prędkości sąsiednich abonentów. Sama z nieprzymuszonej woli zarejestrowała zgłoszenie uszkodzenia - czyli rzecz do naprawy.

W dniu wczorajszym skontaktowała się ze mną ponownie jakaś Pani z infolinii (nie ta sama) i dopytywała się mnie czy ktoś z serwisantów kontaktował się ze mną. Odpowiedziałem zgodnie z prawdą, że nikt się ze mną nie kontaktował, wtedy Pani oświadczyła, że według posiadanych przez nią informacji awaria jest u mnie wewnątrz budynku. Na takie dictum stwierdziłem, że to bzdura kosmiczna jest gdyż, nikt nigdy pomimo moich wielokrotnych próśb, nie poodłączał  routera z pominięciem budynku - czyli na krótko od zewnętrznej puszki ( w której podobno wszystko jest w porządku) bezpośrednio do routera.
Ponadto, w zeszłym roku wymieniałem router a w tym roku latem wymieniałem kabel internetowy i założony został cztero-żyłowy kabel żelowany z aluminiowym ekranowaniem o długości ok. 4 m (nic więcej po drodze nie ma). Pani podziękowała za informację informując mnie, że zleci dokonanie takiego połączenia sprawdzającego w celu pełnej eliminacji awarii u mnie w domu.

Tak się jednak składało, że od wczoraj nie byłem w domu i dzisiaj przyjechałem dopiero o godz. 14.00 - uruchomiłem internet i na testach wychodzi tak jak na fotce poniżej.

 

Zastanawiam się jakiej szczepionki użył pan serwisant, że bez możliwości wejścia na posesję uzdrowił moje złe kable - Normalnie brak mi słów.
Nie wiem również czy jest to juz koniec naprawy i osiągnęliśmy maximum możliwości mojej neostrady.


test 2.png

Anonim

Nie dotyczy

Jak to wreszcie jest z tą szybkością internetu.

Łałłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłł
A teraz mi wyszło tak:

Download predkość pobierania 6.46 Mb/s
Ping opóźnienia 58 ms
Upload prędkość wysyłania 0.70 Mb/s


Jestem pod wrażeniem

Anonim

Nie dotyczy

Jak to wreszcie jest z tą szybkością internetu.

A jak teraz wygląda cała statystyka? Pewnie zresetowali i po jakimś czasie prędkość się zmniejszy.

Anonim

Nie dotyczy

Jak to wreszcie jest z tą szybkością internetu.

Nie wiem jak to dokładnie odczytywać ale scren z godz. 17.43 wygląda tak:
statysty.png

P.S. Dzisiaj przed chwilą dzwonił do mnie Pan z orange wypytując mnie o usytuowanie gniazdek w domu -
NORMALNIE MAŁO NIE PADŁEM ZE ŚMIECHU!!!
ALE TEŻ I NERW MI SKOCZYŁ:

Okazuje się, że pan "serwisant" dzisiaj zakończył naprawę i przekazał informację do centrali, po badaniach w mieszkaniu ustalił, że w pierwszym gniazdku w domu jest poprawny sygnał natomiast w drugim jest uszkodzenie - wniosek pomiędzy gniazdkami u mnie w domu jest awaria.
NO I WSZYSTKO W PORZĄDKU ale ja nie mam wielu gniazdek - ja mam jedno gniazdo.
Pan w rozmowie wypytywał o przebieg linii a na koniec stwierdził, że odsyła to zgłoszenie do dalszej realizacji. - Cokolwiek to oznacza.
Mój wniosek jest taki:
pseudo serwisant bez wejścia na posesję, ze nie wspomnę o wejściu do budynku, stwierdza awarię wewnątrz budynku - kłamie jak najęty by nie napisać jak przysłowiowy pies.

Jeżeli przyjdzie do mnie do domu w najbliższym okresie to NIE WPUSZCZĘ NA TEREN POSESJI - .
Nie ma takiej możliwości by tak niewiarygodny "serwisant" próbował cokolwiek majstrować u mnie w instalacjach.
Będę starał się publikować kolejne wydarzenia w tej sprawie.
Pozdrawiam serdecznie wszystkich czytających

Anonim

Nie dotyczy

Jak to wreszcie jest z tą szybkością internetu.

Zrobili reset nastąpiła zmiana modulacji, ale nadal jest nie stabilność, prędkość na pewno się zmniejszy już to widzę. Jak można to całą statystykę dołączyć resztę w drugim obrazku.

Anonim

Nie dotyczy

Jak to wreszcie jest z tą szybkością internetu.

proszę bardzo:
stat333.png