Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Jak to możliwe?

ROZWIĄZANE

Poziom 16, Komentator
  • 37
  • 12
  • 0

Jak to możliwe?

Witam, zamówiłem przez stronę umowę FunPack z Internetem 80mb/s, przy wyszukiwaniu pokazuje że jest dostępne 20mb/s i 80mb/s, przy wybieraniu umowy również piszę że jest 80mb/s, dzwonili też Orange - powiedzieli że wszystko jest w jak najlepszym porządku i że jest możliwość podłączenia 80mb/s, na piątek został zamówiony technik. Jednak jest pewna dziwna sprawa, żaden dom obok mnie nie posiada możliwości zainstalowania 80mb/s, istnieje tylko opcja 20mb/s (Sprawdzałem na stronie). Domy znajdujące się kilkaset metrów ode mnie już posiadają tę opcje. Powiedzcie mi jak to jest możliwe że mój dom jak taki rodzynek ma możliwość zainstalowania 80mb/s, a inne wokół nie?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 40, Guru *****
  • 30492
  • 24300
  • 1304

Jak to możliwe?

Kilka możliwości:
1) jest jakiś błąd we wstępnej weryfikacji, po to zjawia się technik by potwierdzić na 100%
2) zwolniło się miejsce na centrali na podłączenie VDSL a Twoi sąsiedzi o tym nie wiedzą
3) może sa jakieś inne uwarynkowania techniczne u Ciebie

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

4 ODPOW. 4

Poziom 40, Guru *****
  • 30492
  • 24300
  • 1304

Jak to możliwe?

Kilka możliwości:
1) jest jakiś błąd we wstępnej weryfikacji, po to zjawia się technik by potwierdzić na 100%
2) zwolniło się miejsce na centrali na podłączenie VDSL a Twoi sąsiedzi o tym nie wiedzą
3) może sa jakieś inne uwarynkowania techniczne u Ciebie

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

Konto usunięte

Nie dotyczy

Jak to możliwe?

Myślę ze może być to błąd systemu i że jednak więcej niż 20 mb nie pójdzie. Ale może być również tak jak podaje @Piotrekk85.

Poziom 24, Specjalista
  • 619
  • 1436
  • 21

Jak to możliwe?

     Ja bym się nie martwił na zapas...

Przyjęli zlecenie? Przyjęli!  No to niech się wywiążą!  😄


Poziom 40, Guru *****
  • 30492
  • 24300
  • 1304

Jak to możliwe?

Zamówienie nie jest równoznaczne z uruchomieniem usługi.