Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Internet neostrada 10mb/s

Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 3
  • 4
  • 0

Internet neostrada 10mb/s

Witam chcialabym sie dowiedzieć czy u kogoś też występuje zanik Internetu. W grudniu przedluzylismy umowę z Orange wzieliśmy pakiet Orange Love z telewizją Internetem i telefonem . Niestety po jakimś czasie Internet zaczął tracić połączenie  strony ładują się tak że aż się płakać chce, po chwili znów wraca ale znów ładuje się strona i nagle podłączenie zerwane co jest bardzo denerwujące bo płaci się tyle pieniędzy A nie działa tak jak powinno przyjechał technik popatrzył i jeszcze kazał zapłacić 140zl za nic... oszustwo w biały dzień! Gdzie mam zglosic taka sprawę? Może ktoś był w podobnej sytuacji? Najchętniej bym zerwała umowę ale dopiero co została podpisana bo było wszystko ok na starej umowie A teraz jest to porażka totalna... dodam że zglaszalam do orange i pan mi powiedział że mam 2mb/s i więcej nie będę miała ale czemu skoroplace za 10mb/s.. proszę o odpowiedź bardzo będę wdzięczna 

12 ODPOW. 12
Highlighted

Poziom 28, Specjalista
  • 5460
  • 7754
  • 55

Internet neostrada 10mb/s

@Magdzia1  Witam co do Neostrady do internet po miedzi i to co piszesz to jest nie stabilne łączę , i szybkość łącza i stabilność jest zależne od  odległości miedzy tobą a centralą , w tym przypadku złóż reklamację o tych problemach opisz jej dokładnie i masz trzy masz możliwości np 1 czat gdzie wyślesz reklamację w pliku pdf 2 zadzwonić na nr  510100100 lub klasycznie w salonie Orange . mają 30 dni na odpowiedz w twojej sprawię  może coś wtedy Orange wymyśli. i technik nie ma prawa pobierać opłaty opłatę pobierana jest na fakturze z usługami  Orange i jeśli już 129 zł .uwzględnij to w reklamacji że opłatę pobrano 
.https://www.orange.pl/view/kontakt

Highlighted

Poziom 24, Specjalista
  • 2298
  • 5601
  • 23

Internet neostrada 10mb/s

Skoro płacisz za 10 mb/s, a technik powiedział że masz 2 mb/s ( i wziął jeszcze 140 zł ) to skontaktuj się z konsultantem na czacie i wyjaśnij sprawę bo ktoś Cię chyba wprowadził w błąd.

 

https://www.orange.pl/view/kontakt

Highlighted

Poziom 28, Specjalista
  • 5460
  • 7754
  • 55

Internet neostrada 10mb/s

@Magdzia1  Tak jak koleżanka @wscieklaewka   piszę to dziwna opłata bo max 129 zł i do pisane  do faktury powinno być a nie pobierane przez technika . @wscieklaewka  a co do prędkości to zależy od stabilność i odległości od centrali 🙂  

Highlighted

Poziom 24, Specjalista
  • 2298
  • 5601
  • 23

Internet neostrada 10mb/s


@Citi2017napisał(-a)

@Magdzia1  Tak jak koleżanka @wscieklaewka   piszę to dziwna opłata bo max 129 zł i do pisane  do faktury powinno być a nie pobierane przez technika . @wscieklaewka  a co do prędkości to zależy od stabilność i odległości od centrali 🙂  


Ok @Citi2017 rozumiem Cię doskonale co do prędkości, aczkolwiek przy zawieraniu umowy z koleżanką @Magdzia1 mam pewne wątpliwości ponieważ konsultant który zawierał z nią umowę powinien sam spytać jak daleko mieszka od nadajnika.


Poziom 7, Poszukiwacz
  • 3
  • 4
  • 0

Internet neostrada 10mb/s

Właśnie nikt nas nie pytał gdzie i co pani powiedziała że będzie działał i tyle niestety ja się nie znam na tym ale wiem że skoro nie działa Internet to jest coś nie tak i się płaci za coś co nie działa. Technik już nie pierwszy raz pobierał opłatę kiedyś przyjeżdżali bez opłaty A teraz...i to jeszcze tyle pieniędzy...

Highlighted

Poziom 28, Specjalista
  • 5460
  • 7754
  • 55

Internet neostrada 10mb/s

@wscieklaewka  ja to rozumiem dla tego kobiecie każę na pisać reklamację z wyjaśnieniem sytuacji jak to wygląda @Magdzia1  napisz reklamację z wyjaśnieniem jak mówię i złóż pamiętaj  by żądać nr reklamacji w twoje sprawie jest ważny .

Highlighted

Poziom 24, Specjalista
  • 2298
  • 5601
  • 23

Internet neostrada 10mb/s

Więc kliknij w link który podałam wyżej, wejdź na czat -wybierz temat rozmowy, kliknij w Obsługę Usług - tyle tylko, że nie wiem do której dziś czat jest dostępny. Jutro od 7:00

 

Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 3
  • 4
  • 0

Internet neostrada 10mb/s

Zaraz po wejściu nowej umowy w życie Internet słabo działał zgłosiłam to na czacie i pan poinformował mnie żebym udała się po salony i wymieniał modem na mobilny Internet na kartę,ale w salonie odesłania mnie z kwitkiem bo że nie mogą zrobić tego..poprostu już mam dość tej sieci ciągle jakieś problemy z nimi są...🤦‍♀️🤦‍♀️

Highlighted

Poziom 25, Specjalista
  • 1445
  • 1309
  • 28

Internet neostrada 10mb/s

Technik jest zewnętrzną firmą i nie ma prawa brać opłaty żadnej, bo jego firma rozlicza się z Orange, która pobiera od Ciebie opłatę za nieuzasadnione wezwanie, a takim zapewne było/tak stwierdził technik jak masz 2Mb/s przy internecie do 10Mb/s, tutaj widełki są od 1Mb/s do 10Mb/s. Natomiast jak rozłącza internet przy takiej prędkości, to takiej opłaty ze strony Orange nie powinno być, bo to już usterka, chyba, że rozłączenia są z winy abonenta, jakieś uszkodzenia w instalacji z winy abonenta. Jeżeli faktycznie miałaś umówionego technika i wziął od Ciebie kasę, to zgłoś reklamację w Orange, niech Ci to teraz oddają i wyjaśniają praktyki serwisanta. 

A problemy zaczęły Ci się po wejściu nowej umowy, bo zapewne włączyli stabilizację linii wraz z nową umową, a potem się dzieją takie cyrki.

I jeszcze taki link.

https://www.orange.pl/omnibook/asysta-techniczna