- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam. Od grudnia poprzedniego roku posiadam internet domowy z telewizją. Prędkość internetu (światłowód) w abonamencie na dwa lata to 100 Mb/s.
Na początku było z internetem super, bo np. na Samsungu Galaxy S9+ po WiFi (5GHz) miałem non stop po 115 Mb/s, czyli nawet więcej niż powinienem., natomiast na laptopie też w normie, bo ok. 50Mb/s (2,4GHz). Jednak z biegiem czasu internet był coraz to wolniejszy i wolniejszy....
Obecnie na Galaxy S9+ jego prędkość wynosi max. 45-50 Mb/s, a na laptopie ok. 20-30 Mb/s, czyli po trzech miesiącach prędkość spadała o ponad połowę..
Próbowałem dodzwonić się na infolinię, ale nie idzie porozmawiać z kompetentnym konsultantem, tylko z jakimś durnym automatem "MAX".. kto to wymyślił....? Po kilku telefonach, "gimnastyce" z automatem otrzymałem odpowiedź - "po naszej stronie jest wszystko w porządku".. oczywiście było to do przewidzenia, że tak będzie odpowiedź...
Robiłem kilkukrotne restarty FunBoxa 3.0, wyjmowałem wtyczki/kable, jednak nic nie pomaga.. zastanawiam się jeszcze tylko, czy przywrócenie ustawień fabrycznych by coś dało..
Proszę o jakieś podpowiedzi, co ewentualnie zrobić, żeby wróciła prędkość internetu i wszystko powróciło do normy.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Na tym ostatnim zrzucie masz WPA/WPA2 Mixed to ustaw jak napisałem WPA2-PSK,
Tak poza tym kanał zmień z automatyczny na ręczny, 11 ustaw na początek, możesz testować po kolei, któryś może będzie najlepszy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet domowy Orange światłowód - prędkość spadła po trzech miesiącach o ponad połowę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet domowy Orange światłowód - prędkość spadła po trzech miesiącach o ponad połowę.
I ja i żona mamy te same telefony, Samsung Galaxy S9+, również na reszcie sprzętu w domu widać spadek prędkości o połowę.
A jak sprawdzić który kanał najlepiej wybrać..?
Edit:
przeleciałem po wszystkich kanałach i wszędzie mniej więcej jest to samo..
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet domowy Orange światłowód - prędkość spadła po trzech miesiącach o ponad połowę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet domowy Orange światłowód - prędkość spadła po trzech miesiącach o ponad połowę.
Jutro wieczorem pokombinuje z kablem i dam znać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet domowy Orange światłowód - prędkość spadła po trzech miesiącach o ponad połowę.
Jak się okazuje po kablu jest wszystko dobrze, prędkość wynosi jak na skrenie ponad 100 Mb/s.
Wynika z tego, że problem dotyczy tylko WiFi.
Wczoraj idąc spać o godz. 22.30, po wyłączeniu w domu wszystkich urządzeń korzystających z WiFi (TV, dekoder, laptop) na Samsungu Galaxy S9+ po WiFi (5GHz) prędkość wynosiła jedynie 20 Mb/s... a jeszcze nie dawno nie spadała poniżej 100 Mb/s..
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet domowy Orange światłowód - prędkość spadła po trzech miesiącach o ponad połowę.
A jak to nie urządzenia, to może usterka wifi z funboxie? Może tu trzeba wymienić funboxa?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet domowy Orange światłowód - prędkość spadła po trzech miesiącach o ponad połowę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet domowy Orange światłowód - prędkość spadła po trzech miesiącach o ponad połowę.
Zrób na laptopie test certyfikowany na http://pro.speedtest.pl a jak na kablu jest wszystko OK, to wychodzi na to, że w Twoim miejscu zamieszkania przybyło Ci sąsiadów z netem i eter się zmienił i musisz poradzić sobie z tym kanałami WiFi jak i zakresowością albo i nic nie zrobisz, bo WiFi nie jest gwarantowane.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet domowy Orange światłowód - prędkość spadła po trzech miesiącach o ponad połowę.
Masz racje z tym co piszesz, skoro po kablu jest ok... i rzeczywiście, WiFi nie jest gwarantowane..
"Skakałem" po kanałach i praktycznie nie widzę jakiejś większej różnicy. Chyba że nie wiem jak znaleźć ten najbardziej odpowiedni..
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »