- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niestety obniżenie standardów obsługi klienta jest coraz większe. W panelu klienta i w otrzymanym sms przewidywany termin realizacji (naprawy) zgłoszenia to 36 godzin. Przez telefon automat podaje natomiast czas 4 dni...
Kompletnie nic nie da się zrobić ani przez czat ani przez telefon. Jak odbiera kobieta, od razu rozłączam się bo wiem, że nic nie załatwię. Doradca przez czat nic nie może itd. Paranoja.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cześć,
Standardy i procesy domagają się niestety jasnego określenia czasu reakcji. Należy jednak zwrócić uwagę, ze powodów i sposobów usunięcia reklamacji jest tyle, że nie można z góry wiedzieć ile potrwają czynności serwisowe. Od bzdurnego "zwisu" portu do awarii masowej jest taka rozpiętość czynności do wykonania, że głowa rozboli. Magicznym słowem jest również "do" 36 godzin. Nasi forumowicze wiedza, że niektóre awarie są naprawiane w czasie snu, a niektóre trwają i trwają....póki ktoś wreszcie nie przywróci poprawnej konfiguracji portu na VDSL-u. trzeba być jednak dobrej myśli i monitorować reklamację, mając na uwadze, że i tak od nas nic nie zależy...:)
... chyba, że mamy znajomego montera rejonowego u Operatora...:)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ile trwa realizacja zgłoszenia? 36 godzin czy 96 godzin?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cześć,
Standardy i procesy domagają się niestety jasnego określenia czasu reakcji. Należy jednak zwrócić uwagę, ze powodów i sposobów usunięcia reklamacji jest tyle, że nie można z góry wiedzieć ile potrwają czynności serwisowe. Od bzdurnego "zwisu" portu do awarii masowej jest taka rozpiętość czynności do wykonania, że głowa rozboli. Magicznym słowem jest również "do" 36 godzin. Nasi forumowicze wiedza, że niektóre awarie są naprawiane w czasie snu, a niektóre trwają i trwają....póki ktoś wreszcie nie przywróci poprawnej konfiguracji portu na VDSL-u. trzeba być jednak dobrej myśli i monitorować reklamację, mając na uwadze, że i tak od nas nic nie zależy...:)
... chyba, że mamy znajomego montera rejonowego u Operatora...:)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ile trwa realizacja zgłoszenia? 36 godzin czy 96 godzin?
@obywatel_lp Niestety nie zawsze da się usunąć uszkodzenie w podawanym przewidywanym czasie. Ma na to wpływ wiele czynników.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ile trwa realizacja zgłoszenia? 36 godzin czy 96 godzin?
Czynnik jest taki, że ucięto mi synchronizację. Chcę, aby zrobiono restart i na nowo stabilizację linii. W 99% przypadków po zgłoszeniu w nocy, rano był telefon od technika i dało się załatwić. Teraz czekam drugi dzień i sobie widać poczekam. A automat gadający o trudnych warunkach atmosferycznych (słoneczko, 25 stopni ciepła) irytuje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ile trwa realizacja zgłoszenia? 36 godzin czy 96 godzin?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ile trwa realizacja zgłoszenia? 36 godzin czy 96 godzin?
Burze były, normalnie jak to latem i o żadnym armageddonie mi nie wiadomo. Po prostu niestety dostrzegam zmianę w podejściu... I jeszcze to straszenie, że a to 49 zł a to 129 zł zapłacę, jak coś tam... Uwielbiam takie podejście do klienta. Jak byk w sms "zrealizujemy je do 36 h". Nie zrealizowali, coraz dramatyczniejszy poziom obsługi technicznej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ile trwa realizacja zgłoszenia? 36 godzin czy 96 godzin?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ile trwa realizacja zgłoszenia? 36 godzin czy 96 godzin?
Jednak po restarcie nie wróciło do normy takiej, jaka była. Nie jest uwolniona maksymalna synchronizacja bo SNR na 8.3 jak byk, więc zapas ma do powyżej 19000 kbps. Zostało w porywach 182250-18500.
Po wyłączeniu i włączeniu routera (nie robiłem tego od wczoraj) dodatkowo pingi wzrosły z 21 do 28, więc automatycznie powinna i synchronizacja, skoro zwiększony znów przeplot. Ech...
Oczywiście czekam na stabilizację i większe synchro, no chyba że znów tak ustawili "bezpiecznie" SNR.