- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
I jak nie lubić Orange Światłowód?
@Kierus57 Z czystej ciekawości : usługa działa obecnie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
I jak nie lubić Orange Światłowód?
@agat13 oczywiście. bez problemu. Nawet mijając ekipę techników na ulicy w piątek spytałem przezornie czy aby nie jadą do splittera na moją ulicę. Zaprzeczyli, ale zainteresowali się dlaczego pytam. Jak się ich zapytałem czy są z Orange, odpowiedzieli że nie. Jak nie z Orange-mówie, to Was to nie dotyczy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
I jak nie lubić Orange Światłowód?
@Kierus57 czy oznacza to, że miniony weekend miałeś działające łącze?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
I jak nie lubić Orange Światłowód?
Zastanawia mnie, czy w Orange są osoby lub dział odpowiedzialny za weryfikację wykonanych prac podwykonawców. Zawinił podwykonawca, który nie wiadomo czemu może czuć się bezkarny, skoro po raz kolejny popełniany jest ten sam błąd. Tylko, że opinia nie jest o Orange, a nie o podwykonawcy. Może Orange powinno odpowiednio zadziałać, bo takie sytuacje nie powinny mieć wogole miejsca.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
I jak nie lubić Orange Światłowód?
Dlatego wcześniej pisałem o tym, że technik powinien móc wykazać jakie zlecenie realizuje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
I jak nie lubić Orange Światłowód?
@Misiek62 to by była dobra informacja przekazana przez technika. Klient mógłby zweryfikować wykonanie prac przez technika dzwoniąc na infolinię lub pisząc na czacie. Obecnie otrzymuje zbywający komunikat i usunięciu usterki, która czasami mogła wcale nie zostać usunięta, a brak jest informacji co technik wykonał. Z wykonania zadania można by było taka ekipę rozliczać. Obecnie patrząc z boku wygląda, jak by ekipy były bezkarne. Coś zrobią, ale nie wiadomo co wykonali.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
I jak nie lubić Orange Światłowód?
@ketrasaArtur ekipy również muszą opisywać czynnosci które wykonali, bo każda reklamacja jest analizowana i kwalifikowana. Np na przerwę na łączu nie odpiszą, że włączyli zasilacz...
Poza tym w dobie obciążania klientówkosztami za niezasadną interwencję muszą odpisywać wykonanie konkretnych czynności, kwalifikowanych później do obciążenia lub nie...
Tylko fakt, uzyskać takie info graniczy z cudem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
I jak nie lubić Orange Światłowód?
@agat13 skoro jest takie rozliczanie ekip współpracujących z Orange, to czemu Orange tak mocno ukrywa, co zostało wykonane. Klient może przecież też podsunąć podpowiedzieć rozwiązanie opisując dokładnie swój problem. Ale jeżeli dostaje lakoniczną odpowiedź o usunięciu usterki, to jak można się odnieść do naprawy? Mógłby być dokładniejszy przepływ informacji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
I jak nie lubić Orange Światłowód?
@ketrasaArtur No tego to ja już akurat nie wiem. Na logikę monterzy muszą opisać zakres wykonanych prac. Tym bardziej powinno to być jawne, aby i abonent wiedział (jeśli jest ciekawy) w czym był problem, tak na przyszłość. Uważam, że świadomy klient jest mniej awanturujący się...