Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

I jak nie lubić Orange Światłowód?


Poziom 27, Znawca Przestworzy
  • 2515
  • 9021
  • 45

I jak nie lubić Orange Światłowód?

@Kierus57 Po pierwsze sygnał nie powinien przechodzić przez 2 splittery bo to dodatkowo zwiększa Ci tlumienie na linii. Jeśli zabrakło miejsca to powinni wymienić splitter na większy a nie dodawać drugi. Co do awarii. To jest nowa sieć jeszcze na gwarancji. To nie są czasy miedzi żeby monter przepinał w jeden tydzień wójta a w drugi proboszcza. Powinni zgłosić awarię do podwykonawcy sieci aby usunął problem. I na koniec, jeśli włókno szwankuje to jest jeszcze rezerwowe. Przełączenie splittera to chwila moment. Dodatkowo jeśli awarii uległy 2 włókna pierwsze i rezerwowe to wcięło nie tylko Ciebie ale co najmniej 4 innych klientów. Zgłoś sprawę do Skierniewic bo to co piszesz to nie powinno wogóle mieć miejsca.  


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 615
  • 589
  • 2

I jak nie lubić Orange Światłowód?

@marder  zgadzam się z Tobą w 100%. W sprawie włokiem rezerwowych już pisałem. Są już w użyciu. W sprawie pisma do Skierniewic to mam nadzieję , że sprawa wymiany kabla światłowodowego jest już w jakiś sposób poruszona. To , że sygnał przechodzi przez 2 splittery mnie nie przeszkadza. Jestem zadowolony, jeśli sygnał internetowy dochodzi nieprzerwanie, szybkość zgodna z umową. Nie gram w gry, dlatego opóźnienie czy inne parametry sieci nie są dla mnie tak istotne. Tak jak dla większości normalnych użytkowników internetu, tak sądzę. Piszesz o przepinaniu, że to nie te czasy. Ale inni klienci mogą mieć umowy na zdecydowanie szybsze załatwianie zgłoszeń reklamacyjnych dotyczących awarii sieci. Wtedy wybór technika jest prosty.


Poziom 27, Znawca Przestworzy
  • 2515
  • 9021
  • 45

I jak nie lubić Orange Światłowód?

@Kierus57 Może tak być dla jakiś klientów kluczowych że czas reakcji na uszkodzenie jest krótszy ale tak czy siak nie może to się tak dziać że kogoś innego wypinają.

Anonim

Nie dotyczy

I jak nie lubić Orange Światłowód?

@marder duże korporacje mogą mieć nawet SLA 4 godziny jak i ponad 99 procent dostępności. Ale zgadzam się nie powinno być na zasadzie, że Ciebie odcinają. 

 

https://www.orange.pl/duze-firmy/sla-dla-uslug-transmisji-danych


Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 2082
  • 7661
  • 31

I jak nie lubić Orange Światłowód?

ale to chyba nie na w włóknach z sieci rozdzielczej FTTH?

Anonim

Nie dotyczy

I jak nie lubić Orange Światłowód?

@pirenej jak to technicznie wygląda. Wiem tylko, że jest taka opcja. 


Poziom 27, Znawca Przestworzy
  • 2515
  • 9021
  • 45

I jak nie lubić Orange Światłowód?

To kwestia podpisanej umowy z podmiotem a nie technologii. Umowa określa jakie łącze będzie miał klient oraz reguluje czasy reakcji i kary finansowe.  


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2431
  • 4102
  • 56

I jak nie lubić Orange Światłowód?

Tylko jak ktoś ma umowę na firmę, taką prawdziwą a nie neostradę na firmę, to przeważnie ma jedno włókno do firmy podciągnięte, z pominięciem spliterów zwykłych abonentów.


Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 2082
  • 7661
  • 31

I jak nie lubić Orange Światłowód?

ot co


Poziom 27, Znawca Przestworzy
  • 2515
  • 9021
  • 45

I jak nie lubić Orange Światłowód?

Usługa B2B realizowana jest w ramach budowy FTTH. W większości przypadków są to małe podmioty typu sklepy, salony fryzjerskie, centra handlowe, kancelarie adwokackie. Oferowane prędkości dla małych i średnich firm są bardzo podobne jak dla klienta indywidualnego. Dla dużych firm zawsze można puścić transmisję po innym włóknie i wydzielić cały port na olcie. Ważne żeby tylko sieć była wybudowana tam gdzie trzeba.