- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
I jak nie lubić Orange Światłowód?
@Kierus57 Po pierwsze sygnał nie powinien przechodzić przez 2 splittery bo to dodatkowo zwiększa Ci tlumienie na linii. Jeśli zabrakło miejsca to powinni wymienić splitter na większy a nie dodawać drugi. Co do awarii. To jest nowa sieć jeszcze na gwarancji. To nie są czasy miedzi żeby monter przepinał w jeden tydzień wójta a w drugi proboszcza. Powinni zgłosić awarię do podwykonawcy sieci aby usunął problem. I na koniec, jeśli włókno szwankuje to jest jeszcze rezerwowe. Przełączenie splittera to chwila moment. Dodatkowo jeśli awarii uległy 2 włókna pierwsze i rezerwowe to wcięło nie tylko Ciebie ale co najmniej 4 innych klientów. Zgłoś sprawę do Skierniewic bo to co piszesz to nie powinno wogóle mieć miejsca.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
I jak nie lubić Orange Światłowód?
@marder zgadzam się z Tobą w 100%. W sprawie włokiem rezerwowych już pisałem. Są już w użyciu. W sprawie pisma do Skierniewic to mam nadzieję , że sprawa wymiany kabla światłowodowego jest już w jakiś sposób poruszona. To , że sygnał przechodzi przez 2 splittery mnie nie przeszkadza. Jestem zadowolony, jeśli sygnał internetowy dochodzi nieprzerwanie, szybkość zgodna z umową. Nie gram w gry, dlatego opóźnienie czy inne parametry sieci nie są dla mnie tak istotne. Tak jak dla większości normalnych użytkowników internetu, tak sądzę. Piszesz o przepinaniu, że to nie te czasy. Ale inni klienci mogą mieć umowy na zdecydowanie szybsze załatwianie zgłoszeń reklamacyjnych dotyczących awarii sieci. Wtedy wybór technika jest prosty.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
I jak nie lubić Orange Światłowód?
@Kierus57 Może tak być dla jakiś klientów kluczowych że czas reakcji na uszkodzenie jest krótszy ale tak czy siak nie może to się tak dziać że kogoś innego wypinają.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
I jak nie lubić Orange Światłowód?
@marder duże korporacje mogą mieć nawet SLA 4 godziny jak i ponad 99 procent dostępności. Ale zgadzam się nie powinno być na zasadzie, że Ciebie odcinają.
https://www.orange.pl/duze-firmy/sla-dla-uslug-transmisji-danych
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
I jak nie lubić Orange Światłowód?
ale to chyba nie na w włóknach z sieci rozdzielczej FTTH?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
I jak nie lubić Orange Światłowód?
@pirenej jak to technicznie wygląda. Wiem tylko, że jest taka opcja.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
I jak nie lubić Orange Światłowód?
To kwestia podpisanej umowy z podmiotem a nie technologii. Umowa określa jakie łącze będzie miał klient oraz reguluje czasy reakcji i kary finansowe.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
I jak nie lubić Orange Światłowód?
Tylko jak ktoś ma umowę na firmę, taką prawdziwą a nie neostradę na firmę, to przeważnie ma jedno włókno do firmy podciągnięte, z pominięciem spliterów zwykłych abonentów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
I jak nie lubić Orange Światłowód?
Usługa B2B realizowana jest w ramach budowy FTTH. W większości przypadków są to małe podmioty typu sklepy, salony fryzjerskie, centra handlowe, kancelarie adwokackie. Oferowane prędkości dla małych i średnich firm są bardzo podobne jak dla klienta indywidualnego. Dla dużych firm zawsze można puścić transmisję po innym włóknie i wydzielić cały port na olcie. Ważne żeby tylko sieć była wybudowana tam gdzie trzeba.