- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FunBox 3
Długo trwa ten problem z parametrami poziomu sygnału optycznego (od tygodnia), dobrze że internet działa, bo tak to byłby dopiero kłopot.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FunBox 3
Zgłoszenie było w środę (ponowne) zero odzewu, a miało być 36 godzin. Orange chyba nie widzi w tym problemu. Myślę o restarcie do ustawień fabrycznych, czy tylko to coś pomoże? Nie chce zostać bez netu w długi weekend.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FunBox 3
I po długim weekendzie, nadal bez zmiany. Zgłaszane dwa razy przez czat i raz telefonicznie, tydzień temu środa. Miało być 36 godzin na usunięcie usterki, jednak żadnego kontaktu zwrotnego. Więc nie wiem czy Orange w ogóle podjęło jakieś działanie. Czekać, chyba aż internet przestanie działać to może coś zaczną robić. Chociaż wolałbym nie, internet jest mi niezbędny, również do pracy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FunBox 3
Nie wiem czy to pomoże, przy zgłoszeniu konsultantka potwierdziła tłumienie, co wynikało z screen który wklejałem wcześniej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FunBox 3
Pojawili się Technicy, w końcu. Nie było mnie w domu, co przekazują domownicy wymienili światłowód łączący funbox z gniazdem, nastała zieleń. Od samego początku to połączenie nie było ruszane, żadnych zgięć itp.( czy mogło się to uszkodzić). Ciekawe czy to tu była przyczyna, czy coś poprawili jeszcze. Wklejam screen , czy te parametry teraz są OK?
________________
* Wpis poddany edycji – zakryto dane prywatne – moderator Kinga
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FunBox 3
@fenomen widzisz, a jednak kabelek światłowodowy, @agat13 pisał na początku aby sprawdzić patchcord, oczywiście że to była możliwa przyczyna tak złych parametrów poziomu sygnału optycznego.
Najważniejsze że u Ciebie wszystko już w porządku i problem usunięty, ale nasuwa się jedno pytanie: dlaczego trwało to tak długo? 🤔 (pytanie oczywiście do obsługi technicznej).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FunBox 3
@fenomen Jakoś nie wierzę, że tego typu uszkodzenie powstało samo z siebie. Słyszałem o różnych powodach uszkodzeń wynikających z patchcordu ftth, ale były one spowodowane mechanicznie. Ludzie stawiali na nich meble, dociskali do ściany łamiąc, wyłączali nagminnie bez zabezpieczenia kapturkiem...nigdy jednak nie działo się to bez przyczyny. Tu podejrzewam spadek mocy sygnału spowodowany awarią lub zakłóceniem bilansu mocy dla ostatnich elementów sieci optycznej. Źle obliczona i zaprojektowana w czasie nowych przyłączeń czy inwestycji objawiła się zaniżeniem poziomu u Ciebie i czerwoną diodą. Nie jest to łatwe do usunięcia, bo trzeba całą trasę przeliczyć od nowa wedle bilansu i wymienić urządzenia po drodze. Taka jest moja opinia i na to mi wygląda...
Grunt, że jest ok