Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

FunBox 3


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29460
  • 270

FunBox 3

Długo trwa ten problem z parametrami poziomu sygnału optycznego (od tygodnia), dobrze że internet działa, bo tak to byłby dopiero kłopot.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 67
  • 137
  • 0

FunBox 3

Zgłoszenie było w środę (ponowne) zero odzewu, a miało być 36 godzin. Orange chyba nie widzi w tym problemu. Myślę o restarcie do ustawień fabrycznych, czy tylko to coś pomoże? Nie chce zostać bez netu w długi weekend. 


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29460
  • 270

FunBox 3

@fenomen  ja na Twoim miejscu wstrzymałbym się z jakimkolwiek działaniem, jak chcesz spróbować resetu do fabryki to po święcie, najwyżej jak padnie funbox to wymienisz w salonie, a zostać bez neta na trzy dni trochę słabo.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 67
  • 137
  • 0

FunBox 3

I po długim weekendzie, nadal bez zmiany. Zgłaszane dwa razy przez czat i raz telefonicznie, tydzień temu środa. Miało być 36 godzin na usunięcie usterki, jednak żadnego kontaktu zwrotnego. Więc nie wiem czy Orange w ogóle podjęło jakieś działanie. Czekać,  chyba aż internet przestanie działać to może coś zaczną robić. Chociaż wolałbym nie, internet jest mi niezbędny, również do pracy. 


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29460
  • 270

FunBox 3

@fenomen  próbowałeś tego resetu ? Zgłoś problem jeszcze raz.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 67
  • 137
  • 0

FunBox 3

Nie wiem czy to pomoże, przy zgłoszeniu konsultantka potwierdziła tłumienie, co wynikało z screen który wklejałem wcześniej. 


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29460
  • 270

FunBox 3

@fenomen  w zasadzie raczej nie pomoże, zgłoś ponownie, naciskaj im dłużej będziesz ich męczyć tym większa nadzieja że w końcu ktoś się ruszy i pochyli nad problemem.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 67
  • 137
  • 0

FunBox 3

Pojawili się Technicy, w końcu. Nie było mnie w domu, co przekazują domownicy wymienili światłowód łączący funbox z gniazdem, nastała zieleń. Od samego początku to połączenie nie było ruszane, żadnych zgięć itp.( czy mogło się to uszkodzić). Ciekawe czy to tu była przyczyna, czy coś poprawili jeszcze. Wklejam screen , czy te parametry teraz są OK?44.jpg

________________
* Wpis poddany edycji – zakryto dane prywatne – moderator Kinga


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29460
  • 270

FunBox 3

@fenomen  widzisz, a jednak kabelek światłowodowy, @agat13  pisał na początku aby sprawdzić patchcord, oczywiście że to była możliwa przyczyna tak złych parametrów poziomu sygnału optycznego.

Najważniejsze że u Ciebie wszystko już w porządku i problem usunięty, ale nasuwa się jedno pytanie: dlaczego trwało to tak długo? 🤔 (pytanie oczywiście do obsługi technicznej).


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12950
  • 53209
  • 617

FunBox 3

@fenomen Jakoś nie wierzę, że tego typu uszkodzenie powstało samo z siebie. Słyszałem o różnych powodach uszkodzeń wynikających z patchcordu ftth, ale były one spowodowane mechanicznie. Ludzie stawiali na nich meble, dociskali do ściany łamiąc, wyłączali nagminnie bez zabezpieczenia kapturkiem...nigdy jednak nie działo się to bez przyczyny. Tu podejrzewam spadek mocy sygnału spowodowany awarią lub zakłóceniem bilansu mocy dla ostatnich elementów sieci optycznej. Źle obliczona i zaprojektowana w czasie nowych przyłączeń czy inwestycji objawiła się zaniżeniem poziomu u Ciebie i czerwoną diodą. Nie jest to łatwe do usunięcia, bo trzeba całą trasę przeliczyć od nowa wedle bilansu i wymienić urządzenia po drodze. Taka jest moja opinia i na to mi wygląda...

Grunt, że jest ok