- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dwa razy opłaciłam fakturę za jeden miesiąc
Witam, w poniedziałek 17 sierpnia opłaciłam fakturę w Orange. Dziś (19 sierpnia) w aplikacji Mój Orange zauważyłam że faktura ciągle widnieje jako do opłacenia. Weszłam na konto bankowe i zauważyłem że kwoty z faktury różnią się z tym co miałem na koncie i pomyślałam że to jednak nie w Orange opłacałam fakturę, więc ponownie w aplikacji opłaciłem fakturę. Dopiero teraz zorientowałam się że różnica w kwotach wynikała z naliczenia dodatkowej opłaty za przelew.
Co teraz mam zrobić? Czy te dodatkowe pieniądze przepadną? Może przejadą na kolejny miesiąc?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dwa razy opłaciłam fakturę za jeden miesiąc
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dwa razy opłaciłam fakturę za jeden miesiąc
@izacie333 za kilka dni będzie w apce widać obecnie opłaconą kwotę jako nadpłata. Nic nie przepadnie. Możesz poprosić na infolinii: 510 100 100 lub na czacie o zwrot lub w następnym miesiącu po prostu dopłacić ewentualnie brakującą różnicę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dwa razy opłaciłam fakturę za jeden miesiąc
Jest to nadpłata. Tu masz szczegóły co możesz zrobić - https://www.orange.pl/omnibook/nadplata-na-koncie. A najwygodniej nie robić nic bo masz opłaconą przyszłą FV.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dwa razy opłaciłam fakturę za jeden miesiąc
@izacie333napisał(-a)Może przejadą na kolejny miesiąc?
Brawo Ty ! Nie musisz nic robić.