- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Degradacja łącza w 4 dni
@j131napisał(-a)IMHO co do technikaliów mamy pełną jasność.
Teraz kwestia znalezienia rozsądnej osoby w BOK, do której te argumenty dotrą. To nie jest niemożliwe, choć na pewno frustrujące.
Co ci pomoże osoba w BOK? System podstawia ci możliwości łącza jakie są w okolicy i tyle. Kiedyś za czasów gdy miałem ADSL/VDSL było zupełnie inaczej, bo tam gdzie wcześniej pokazywało VDSL już nie raz jest tylko ADSL i nic na siłę ci technik nie wymusi. Za dużo skarg było na zrywanie łącza i dziś mamy to co mamy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Degradacja łącza w 4 dni
BOK, nie BOK, z kimś OP tę umowę zawarł. Jeśli chce powrotu do stanu sprzed kilku dni, to umowę musi zmienić. Nie wiem jak. Na jego miejscu na pewno bym się nie poddał.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Degradacja łącza w 4 dni
Tylko reklamacyjnie i też nie zawsze się uda ugrać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Degradacja łącza w 4 dni
@alexyppnapisał(-a)Tylko reklamacyjnie i też nie zawsze się uda ugrać.
Widzę że lepiej orientujesz się w procedurach, to może coś konkretniejszego zasugeruj? Co OP powinien reklamować? Bo przecież nie szybkość - ta jest zgodna z umową, i dlatego rekalmacje mu odrzucają. Na zdrowy rozum to się przecież powinno dać załatwić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Degradacja łącza w 4 dni
@j131 slowa klucz: na zdrowy rozum.....
Zważ z kim/czym próbujemy walczyć ..
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Degradacja łącza w 4 dni
@j131napisał(-a)BOK, nie BOK, z kimś OP tę umowę zawarł. Jeśli chce powrotu do stanu sprzed kilku dni, to umowę musi zmienić. Nie wiem jak. Na jego miejscu na pewno bym się nie poddał.
Jeżeli umowa została zawarta na odległość jest 14 dni na wycofanie tych zmian od dnia jej zawarcia 🙂
@agat13napisał(-a)@j131 slowa klucz: na zdrowy rozum.....
Zważ z kim/czym próbujemy walczyć ..
Otóż to. Wszystko jest systemowe. Technik może tymczasowo zmienić ci prędkość na przykład w ADSL, ale jak mówimy o zmianie na VDSL bez odpowiedniego zlecenia nie da rady. Pracownik działu reklamacji na 99% odrzuci taką prośbę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Degradacja łącza w 4 dni
Daty są na początku wątku... Na odwrócenie sytuacji tą drogą jest za późno.
A 1% to zawsze więcej niż zero. Swoją drogą jak to liczyć? Te procenty szans?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Degradacja łącza w 4 dni
Odwrócić to tylko może złe działanie usługi ADSL względem VDSL, czyli małe szanse.