Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Darmowe orange wifi nieprawidłowe hasło [archiwum]

ROZWIĄZANE

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5433
  • 17892
  • 186

Darmowe orange wifi nieprawidłowe hasło


domsantiago napisał(-a):
Załącznik proszę otworzyć, przy próbie wpisania przez aplikację.

@domsantiago   w takich sytuacjach robię usunięcie i ponowne zainstalowanie aplikacji.


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 0
  • 0

Darmowe orange wifi nieprawidłowe hasło

Byłem w salonie i pan się sam nie wiedzial jak to możliwe... próbowałem wszystkiego już. Dalej nic . Mam nadpłatę i aktywną usługę a zalogować się nie mogę. Może ktoś podać dane na priv żebym sprawdził? Później zmienić możesz hasło bardzo łatwo.

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5433
  • 17892
  • 186

Darmowe orange wifi nieprawidłowe hasło

@domsantiago

 

jeśli dobrze przepiszę, to w smartfonie, po wybraniu dostępnego źródła WiFi "darmowe orange", w przeglądarce swoje dane logowania (login i hasło) dla usługi, wpisuję pod adresem: clients3.google.com, dopiero potem mogę wybierać inne strony.


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 0
  • 0

Darmowe orange wifi nieprawidłowe hasło

Temat zamykam, problem była zmiana emaila, wpisałem poprzedni i załapało, dziękuję za pomoc
Edit raz udało się zalogować na poprzedni email, teraz znów nie łapie.
Screenshot_2017-04-27-00-32-00-617_com.android.chrome.png

Zespół Nasz Orange
  • 2869
  • 11345
  • 150

Darmowe orange wifi nieprawidłowe hasło

Usługa Darmowe Orange WiFi została wyłączona w czerwcu 2020 - brak możliwości skorzystania w scenariuszu dla obecnych i nowych klientów - moderator Bartłomiej

 

@domsantiago
spróbuj może ponownie (za jakiś czas!) zalogować się na nowym mailu, a później na starym. Upewnij się, że w grę nie wchodzą jakieś zapamiętane, "podłe" Mrugający robot ciasteczka w tej konkretnej przeglądarce mobilnej.
Daj znać, czy problem nadal występuje... Zakłopotany kot


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5433
  • 17892
  • 186

Darmowe orange wifi nieprawidłowe hasło


Wiktor napisał(-a):

@domsantiago
spróbuj może ponownie (za jakiś czas!) zalogować się na nowym mailu, a później na starym. Upewnij się, że w grę nie wchodzą jakieś zapamiętane, "podłe" Mrugający robot ciasteczka w tej konkretnej przeglądarce mobilnej.
Daj znać, czy problem nadal występuje... Zakłopotany kot


@Wiktor@domsantiago  właśnie o tym pomyślałem, żeby zasugerować czyszczenie pamięci telefonu, czyli restart.


Zespół Nasz Orange
  • 2869
  • 11345
  • 150

Darmowe orange wifi nieprawidłowe hasło


domsantiago napisał:
Temat zamykam, problem była zmiana emaila, wpisałem poprzedni i załapało, dziękuję za pomoc
Edit raz udało się zalogować na poprzedni email, teraz znów nie łapie.

@domsantiago daj znać czy problem z zalogowaniem nadal wystepuje Szczęśliwy mężczyzna.

Zachęcam Cię do oznaczenia wpisu │→ Zaakceptuj jako rozwiązanie│, który Twoim zdaniem okazał się najbardziej przydatny. Dzięki temu innym łatwiej będzie go odnaleźć Bardzo szczęśliwy kot.


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 0
  • 0

Darmowe orange wifi nieprawidłowe hasło

Otóż wyłączyłem usługę i ją od nowa aktywowałem, dalej błąd ale działa 😄 po prostu pisze że zle hasło ale dostęp jest do Internetu. Nie rozumiem ale działa

Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 7
  • 1
  • 1

Darmowe orange wifi nieprawidłowe hasło

A ja mam ten sam problem - do tej pory Darmowe Orange WiFi działało bez zarzutu. Problem pojawił się po zmianie planu taryfowego (!) dla jednego z numerów na wspólnym rachunku. Usługę mam aktywną, ale po wpisaniu danych do logowania, w kółko pokazuje mi się tylko, że podany login lub hasło są nieprawidłowe. Próbowałam czyścić pamięć cache i ciasteczka, zmienić hasło dla usługi, a nawet wyłączyć ją i włączyć ponownie, ale problem nadal występuje i nie mogę się połączyć. Jakieś sugestie?


Zespół Nasz Orange
  • 2869
  • 11345
  • 150

Darmowe orange wifi nieprawidłowe hasło

Let's dance 😉

 

Zakładam, że usługa została aktywowana na nrze komórkowym. Na jaki plan dokładnie (w sensie: czy to jest np. Plan Standardowy) przeszedłeś?

Ustal jeszcze czy na portalu Mój Orange (wersja www konta do zarządzania usługami) logujesz się nrem/loginem i hasłem [stare Mój Orange], czy może mailem i hasłem [nowe Mój Orange] 🙂