Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Czy da się coś zrobić aby wycisnąć więcej?


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 656
  • 881
  • 1

Czy da się coś zrobić aby wycisnąć więcej?

@Azure  ''Jak dla mnie Orange to najgorszy operator w Polsce'' - miło mi że nie jestem tutaj jedyny który tak uważa, ale coraz więcej osób zaczyna się przekonywać jaką siecią jest Orange.

 

Od siebie dodam że prędkości na speedteście mam jak zaprogramowane (315/35), ale z googledrive dzisiaj pobierało mi ledwie 10mb/s, steam nawet nie patrzałem bo znów połowa strony się nie wczytuje, działa mega wolno. Pliki na googledrive wrzucało mi z prędkością 500kb/s (!) przy uploadzie ponad 30mbps na speedteście.

 

O pingach się nie wypowiem bo znów przestałem grać online. Wolę nie grać w ogóle niż ciągle psioczyć na ping i się frustrować.

 

Jak ja nie mogę doczekać się tej Netii...

 


Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 431
  • 1470
  • 13

Czy da się coś zrobić aby wycisnąć więcej?

U innych operatorów nie jest tak różowo, jak to niektórzy próbują tutaj przedstawiać.

Przed zmianą operatora proponuje poczytać jego forum pod kątem wybadania jakości usług w danej lokalizacji.

Np UPC wydaje się mieć problem z infrastrukturą, która nie jest do końca przystosowana do ich najnowszej usługi, a ponadto w godzinach wieczornych spada przepustowość sieci i ludzie skarżą się na skoki pingów nawet w samej sieci do routera brzegowego, do którego w Orange światłowód mamy zazwyczaj wartość pomijalną. I cóż z tego, że firma może mieć lepsze routingi do pewnych lokalizacji jak już na wyjściu z sieci jest 200 ms ...

Im bardziej agresywną politykę marketingową i cenową dany operator będzie stosował, tym więcej będzie miał klientów i tym większe obciążenie sieci będzie odnotowywał.

 


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 59
  • 96
  • 0

Czy da się coś zrobić aby wycisnąć więcej?


@Morciaknapisał(-a)

U innych operatorów nie jest tak różowo, jak to niektórzy próbują tutaj przedstawiać.

Przed zmianą operatora proponuje poczytać jego forum pod kątem wybadania jakości usług w danej lokalizacji.

Np UPC wydaje się mieć problem z infrastrukturą, która nie jest do końca przystosowana do ich najnowszej usługi, a ponadto w godzinach wieczornych spada przepustowość sieci i ludzie skarżą się na skoki pingów nawet w samej sieci do routera brzegowego, do którego w Orange światłowód mamy zazwyczaj wartość pomijalną. I cóż z tego, że firma może mieć lepsze routingi do pewnych lokalizacji jak już na wyjściu z sieci jest 200 ms ...

Im bardziej agresywną politykę marketingową i cenową dany operator będzie stosował, tym więcej będzie miał klientów i tym większe obciążenie sieci będzie odnotowywał.

 


Marketing marketingiem, a wykorzystanie w praktyce daje przejrzysty obraz otrzymanej usługi. Jeżeli mam możliwość korzystać z usług dwóch operatorów, mogę wyrobić sobie ocenę na podstawie wygody i efektywności ich użytkowania.


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2431
  • 4102
  • 56

Czy da się coś zrobić aby wycisnąć więcej?

@Morciak  tylko w odróżnieniu od Orange, pracownik UPC napisze, niestety mamy utylizację sieci mocną i trzeba czekać na modernizację. Wtedy wiemy na czym stoimy, a Orange napisze, że nic się nie dzieje i jest ok, masz Pan problem z komputerem. A problemy z routerami w sieci zdarzają się tam bardzo rzadko i problemy nie trwają po pare lat jak tutaj. Albo najgorsze, problemy w routingu za granicą Nas nie obchodzą, to jest ich problem. Albo mamy zapas łącza, co z tego, że po speedtestach co lecą przez OpenTransit tego nie widać. U nikogo nigdy nie będzie kolorowo, awarie się zdarzają, ważne jest jak do tego operator podejdzie. W Orange nie można tego awarią nazwać, bo to jest jawne oszczędzanie na routingu.