Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z Livebox


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 0
  • 0

Problem z Livebox

Temat przeniesiony z działu "O Społeczności" - Moderator Wojciech.

 

Witam, mam problem z internetem stacjonarnym Livebox. Mianowicie internet nie chce się włączyć, a dioda o ikonce "@" cały czas miga na pomarańczowo i nie chce się przełączyć na zielony kolor. Przez to nikt w domu nie może korzystać z internetu bo każdy działa na Wi-Fi. W czym tkwi problem? Każde złącze i kable są poprawnie połączone więc to odpada.

7 ODPOW. 7

Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 373
  • 675
  • 4

Problem z Livebox

Może linia telefoniczna gdzieś zerwana. A może wystarczy wyłączyć, odczekać trochę i ponownie włączyć Livebox-a.

 

Ela


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 0
  • 0

Problem z Livebox

Nie sądze, gdyby tak było to nie miałbym również internetu w telefonie, a z tego w tej chwili musze korzystać. Próbowałem już tej opcji z wyłączeniem i włączeniem livebox'a lecz to nadal nie pomaga.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 373
  • 675
  • 4

Problem z Livebox

Nie rozumiem - skoro inni nie mogą korzystać z internetu przez Wi-Fi Livebox-a to i Ty nie możesz. W telefonie to możesz mieć z karty SIM przez Dane komórkowe - a to już inna sprawa.

 

Ela


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 0
  • 0

Problem z Livebox

Fakt, źle to sformuowałem. Chodziło mi właśnie o to, że muszę z danych komórkowych korzystać, a przez to że mieszkam na wsi to żeby zdobyć LTE, to muszę telefonem sięgać pod sam sufit


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 373
  • 675
  • 4

Problem z Livebox

 

Ja też mieszkałam na wsi, i pamiętam podobne sytuacje. Może być linia, może być skrzynka, może być i centralka...

 

Ela


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 373
  • 675
  • 4

Problem z Livebox

Np. ktoś jechał z za wysoką przyczepą i zaczepił o słup czy wiszący kabel...

A po zimie kable mogą wisieć niżej... Albo wisieć zbyt naprężone.

 

Ela


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 1815
  • 2498
  • 104

Problem z Livebox

@Jan24Kalisz  Jak Funbox mryga na pomarańczowo to jest synchronizacja, ale z jakiegoś powodu nie ma sesji PPPoE. 

Możesz zresetować urządzenie do ustawień fabrycznych spinaczem(dziurka z tyłu obudowy) i samo pobierze konfigurację po kilku minutach,

możesz także odzyskać hasło do Neostrady i zapodać modemowi ręcznie poprzez wpisanie tych danych pod adresem 192.168.1.1 Login znajdziesz na wyciągu z umowy.

 

________________
* Usunięto nieaktywny link do video – moderator Michał