- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Livebox
Temat przeniesiony z działu "O Społeczności" - Moderator Wojciech.
Witam, mam problem z internetem stacjonarnym Livebox. Mianowicie internet nie chce się włączyć, a dioda o ikonce "@" cały czas miga na pomarańczowo i nie chce się przełączyć na zielony kolor. Przez to nikt w domu nie może korzystać z internetu bo każdy działa na Wi-Fi. W czym tkwi problem? Każde złącze i kable są poprawnie połączone więc to odpada.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Livebox
Może linia telefoniczna gdzieś zerwana. A może wystarczy wyłączyć, odczekać trochę i ponownie włączyć Livebox-a.
Ela
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Livebox
Nie sądze, gdyby tak było to nie miałbym również internetu w telefonie, a z tego w tej chwili musze korzystać. Próbowałem już tej opcji z wyłączeniem i włączeniem livebox'a lecz to nadal nie pomaga.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Livebox
Nie rozumiem - skoro inni nie mogą korzystać z internetu przez Wi-Fi Livebox-a to i Ty nie możesz. W telefonie to możesz mieć z karty SIM przez Dane komórkowe - a to już inna sprawa.
Ela
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Livebox
Fakt, źle to sformuowałem. Chodziło mi właśnie o to, że muszę z danych komórkowych korzystać, a przez to że mieszkam na wsi to żeby zdobyć LTE, to muszę telefonem sięgać pod sam sufit
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Livebox
Ja też mieszkałam na wsi, i pamiętam podobne sytuacje. Może być linia, może być skrzynka, może być i centralka...
Ela
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Livebox
Np. ktoś jechał z za wysoką przyczepą i zaczepił o słup czy wiszący kabel...
A po zimie kable mogą wisieć niżej... Albo wisieć zbyt naprężone.
Ela
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Livebox
@Jan24Kalisz Jak Funbox mryga na pomarańczowo to jest synchronizacja, ale z jakiegoś powodu nie ma sesji PPPoE.
Możesz zresetować urządzenie do ustawień fabrycznych spinaczem(dziurka z tyłu obudowy) i samo pobierze konfigurację po kilku minutach,
możesz także odzyskać hasło do Neostrady i zapodać modemowi ręcznie poprzez wpisanie tych danych pod adresem 192.168.1.1 Login znajdziesz na wyciągu z umowy.
________________
* Usunięto nieaktywny link do video – moderator Michał